Jori Lehterä süüdistab kehvas hooajas maailmakarikaturniiri

Paljude NHL-i mängijate jaoks kujunes eelmine hooaeg varasematest pikemaks, kuna pärast 12-aastast pausi naasis hokikalendrisse maailmakarikaturniir. Üks nendest mängijatest oli Jori Lehterä, kellel hooaeg pärast Soome koondise esindamist ebaõnnestus. Seda põhjendab ta just hooajaeelsel turniiril osalemisega.

(foto: alchetron.com)
Sel suvel St. Louis Bluesi poolt Philadelphia Flyersisse vahetatud ründaja sai eelmise aasta peale kirja vaid seitse väravat ja 22 punkti.

"Elu oli varasemaga võrreldes teistsugune ja see tegi mängimise veidi raskemaks. Alustasime uisutamisega väga varakult ja seetõttu oli mul hooaja teises pooles kütus otsas," mainis Lehterä.

29-aastase tsentri mänguaeg kahanes läbi hooaja ning playoffides, kus ta mõnes kohtumises ka lihtsalt koosseisust välja jäeti, oli see lõpuks vaid 12 minuti juures.

Põhimeeste hulgast statisti rolli langemine oli aga neljandat hooaega liigas alustava mehe jaoks heaks õppetunniks.

"See oli raske, aga tegelikult õpetas mulle nii mõndagi seoses sellega, kuidas igapäevaselt tuleb vaeva näha ja oma koht koosseisus välja teenida," lisas Lehterä. "Arvan, et olen nüüd veidi targem. Sel suvel olen jõusaalis rassimise või uisutamas käimise ajal proovinud kõike perfektselt teha, mitte olla lihtsalt kohal ja nautida kahte tundi, vaid andnud endast kõik."

Endine KHL-i täht soovib uuel hooajal näidata, et suudab ikkagi ka ookeani taga korraliku taseme välja mängida. Tal on seni NHL-is 218 kohtumisega kirjas vaid 100 punkti (30+70).

"Minu jaoks on kõige olulisem endale end uuesti tõestada," märkis Lehterä. "Tahan tunda end uuesti enesekindlana ja näidata endale, et olen rohkemaks võimeline."

Kommentaarid