Põhiturniiri lõpus litriga suu pihta saanud Couture'i hambad valutavad siiamaani

2016. aasta Stanley karika playoffide resultatiivseim mees Logan Couture on sel suvel saanud võrreldes eelmisega nautida veidi pikemat suve, aga see pole möödunud täiesti murevabalt. San Jose Sharksi ründaja sai põhiturniiri lõpus litriga suu pihta ning tema hambad valutavad siiamaani.

(foto: usatoday.com)
Couture sai paar päeva enne 26. sünnipäeva halva üllatuse osaliseks, kui meeskonnakaaslase Brent Burnsi pealevise valusalt vastu vahtimist lendas.


Kuna kena naeratust karikamängudes vaja pole, siis mängis Couture rahulikult hambavaegustega playoffid lõpuni. Lõpuks ravile siirdudes oli vaatepilt väga jube.

Kui algselt tundus, et kanadalane jäi ilma vaid paarist esihambast, siis nüüd on tohtrid juba põhjalikuma töö ära teinud.

"Mul on häid ja halbu päevi," ütles Couture sel nädalal oma seisundi kohta. "Mu alumised hambad on endiselt kõik mu enda hambad. Nad on üritanud neid hoida, et ma neist ilma ei jääks. Ma ei tea, kas see õnnestub, kuna need on jätkuvalt üsna valusad. Mu ülemised hambad on kõik kunsthambad, eesmised kuus vähemalt, ma arvan. Suus on täiesti teistsugune tunne."

Harjumatu tunne suus mänguvormi eeldatavasti väga palju ei häiri. See oli Couture'il mullu piisavalt hea, et jõuda 25 väravani ja karjääri jooksul viiendat korda vähemalt 50 punktini.

Kommentaarid