Doan tõmbas NHL-i karjäärile ametlikult joone alla

Eelmise hooaja lõpus Arizona Coyotesi poolt hüljatud Shane Doan teatas täna ametlikult oma NHL-i karjääri lõpust. 40-aastasel ründajal olevat olnud mitmeid huvilisi ja isegi üks lepingupakkumine konkreetselt laual, kuid see teda jätkama ei meelitanud.

(foto: arizonasports.com)
Doan veetis kõik oma karjääri 21 hooaega ühes klubis, olles 14 aastat meeskonna kapten. Ta lahkub areenilt mitmete klubi rekorditega.


Doan teatas lõpust kohaliku ajalehe kaudu läkitatud kirjas, kus lisas: "Olen õnnega koos ja tänulik fännidele nende toetuse eest. On palju minust oskuslikumaid mängijaid, keda pole samamoodi armastatud ja austatud ning olen selle eest väga tänulik. Ma ei oska sõnadesse panna seda, kui palju ma seda hindan. Aitäh, et vaatasite mind üles kasvamas ja ma nautisin teist paljude sirgumist samuti."

"Soovin tänada ka Coyotesit, kes andis mulle võimaluse olla Valleys 21 aastat. See on üks mu karjääri olulisematest saavutustest ja ma hindan igavesti kõiki sõprussidemeid, mis olen siin sõlminud."


Ühe klubi mehena lõpetamise kõrval mängis otsuse juures olulist rolli ka Doani tahtmatus üheks aastaks nelja lapsega pere mujale kolida. Tema potentsiaalseteks huvilisteks peeti Edmonton Oilersit, Calgary Flamesi, Dallas Starsi, Nashville Predatorsi ja New York Rangersit.

Doan läheb liiga ajalukku kui üks üheksast mängijast, kes veetnud vähemalt 21 hooaega ühes klubis. Ainult Detroit Red Wingsi kolmik Gordie Howe (1687), Nicklas Lidström (1584) ja Alex Delvecchio (1549) on ühe meeskonna eest rohkem mänge kirja saanud. Oma 1540 kohtumisega jääb ta liiga kõigi aegade edetabelis jagama 14. kohta.

Doani on seostatud Kanada olümpiakoondisega, ent seda teemat pole ta ise veel kommenteerinud.

Kommentaarid