Devilsi kapten Bryce Salvador lõpetab karjääri

Lisaks kõigile teistele muutustele peab New Jersey Devils endale algavaks hooajaks otsima ka uue kapteni. Alates 2013. aastast seda ametit pidanud Bryce Salvador on teatanud karjääri lõpetamisest. 39-aastase kaitsja murdsid maha erinevad vigastused.

(foto: Drew Hallowell/Getty Images)
NHL-i ajaloos alles kolmandaks mustanahaliseks kapteniks saanud Salvador tegi lõppenud hooajal kaasa vaid 15 kohtumises ning käis viimase kahe aasta jooksul kokku jääl ainult 55 mängus.

"Mitmed faktorid segasid mind viimase kahe hooaja jooksul. Nägin, et keha ei pea enam nii hästi vastu kui varem ja tervena püsimine muutust aina raskemaks. Lõppenud hooaeg oli kaptenina väga raske, kuna ma ei saanud liidrina meeskonna juures kohal olla. Seega jõudsin järeldusele, et kuigi suudan mängida ja tagasi tulla, siis pole ma kindel, kas jaksan kogu hooaja vastu pidada," teatas Salvador.

Lisaks Devilsile ka St. Louis Bluesi särki kandnud kaitsja läheb pensionipõlve veetma 110 punktiga, mis kogutud 786-st mängust. Tal jäi kogu 2010/11 hooaeg vahele sisekõrva põrutuse tõttu, mis tundub meditsiinist vähe tundvale inimesele väikese traumana, aga sel olid tohutud tagajärjed.

"Mu mäluga oli kõik korras, polnud peavalusid ja läbisin testid. Aga kui ma jääle astusin, siis ei saanud ma absoluutselt aru, kuhu ma olin sattunud. Kõik - jää, boordid - olid valged. Puudusid igasugused visuaalsed viidad. Olin sellel jääl varem sadu kordi uisutanud, aga nüüd olin järsku eksinud," on Salvador meenutanud.

Vaatamata sellele traumale oli karjääri esimese 15 kohtumisega kolm kaklust teinud kaitsja aga järgmisel hooajal uuesti jääl ning mängis ka karikafinaalis. Võimas Los Angeles Kings nurjas toona võidulootused, aga Salvador plaanib karikat ametnikuna edasi jahtida.

"Minu eesmärgiks on kümne aasta pärast hoida NHL-is mänežmendi kohta. Järgmise 10-15 aasta jooksul soovin tasapisi selgeks saada mängu ärilise poole ja kõik muu säärase, mis pakub mulle suurt huvi," ütles alates 2008. aastast New Jerseys mänginud kanadalane, kes jätkab tööd klubi koridorides.

Kommentaarid