Kane keskendub täielikult hokile

Patrick Kane'i juhtum sai sel nädalal kummalise pöörde, aga ründeäss ei lase end sellest häirida. Läinudöises Chicago Blackhawksi 3-1 võidumängus St. Louis Bluesi vastu skooris Kane oma esimese kontrollkohtumiste värava.

(foto: John Durr/USA TODAY Sports)
Kane'i tabamus osutus võiduväravaks pärast seda kui Joel Edmundson oli Bluesi ette viinud.


Enne kohtumist oli 26-aastane jänki uuesti ka meedia ees. "Mul pole eriti midagi öelda selle kohta, mis viimase 72 tunni jooksul aset leidnud. Olen täielikult tänasele mängule keskendunud," teatas Kane.

Nagu arvata võis, siis osutuski ootamatu tühja asitõendite paki välja ilmumine pettuseks. Erie maakonna ringkonnaprokurör Frank Sedita andis reedel teada, et vägistamisjuhtumite puhul kogutakse asitõendid pakendi asemel hoopis kasti, kinnitades et kogu vajalik materjal on endiselt ametivõimude valduses ning nendega pole keegi manipuleerinud.

Paar nädalat tagasi liikusid ringi jutud, et juhtum on peagi vandekohtu ette minemas. Nüüd ütles Sedita: "Küsimus ei ole selles, millal see juhtum vandekohtu ette läheb. Küsimuseks on see, et kas see üldse läheb."

Kane on enda süütuses kindel, kuid ei tea, mis juhtumist saab. "Ilmselgelt usun endiselt seda, mida ma ütlesin ja arvan, et seda olen nii mina kui ka mu advokaat pidevalt korranud. Ent see, mis lõpuks juhtub on ainult spekulatsioon. Ma ei tea, mis järgmisena toimub," ütles Kane eile.

Kodumängude ajal publikult marulise toetuse saanud ründaja tänas ka kõiki, kes temas kahelnud pole: "Fännid, minu perekond ja tüdruksõber on olnud suurepärased. Eriti veel ka Blackhawksi organisatsioon. Kõik on kogu selle aja mind toetanud."

Kommentaarid