Vermette läks Anaheimi karika järele

Antoine Vermette, kelle leping kuu alguses Arizona Coyotesi poolt üllatuslikult valja osteti, jätkab oma karjääri Vaikse ookeani divisjonis. Seda Anaheim Ducksi rivistuses. Neli aastat järjest divisjoni võitnud Ducks tegi kogenud tsentriga kaheaastase lepingu, millega makstakse talle 3.5 miljonit dollarit.

(foto: Matt Kartozian/USA TODAY Sports)
11 hooaega järjest lahtiviskeid vähemalt 50%-lise edukusega võitnud Vermette loodab Anaheimis karjääri jooksul teist korda Stanley karikani jõuda.

"Olen alati Ducksi näinud karikanõudlejana. See on minu jaoks väga oluline. Mul oli mitte väga ammu võimalus see võita ja nüüd karjääri loojangul usun sellesse meeskonda ja organisatsiooni," rääkis Vermette pärast lepingu allkirjastamist.

Aktiivsete mängijate seas paremuselt teist lahtivisete edukuse protsenti (55.8%) omavat Vermette'i tahtsid mitmed klubid enda rivistusse.

"Läbirääkimiste käigus olid osad meeskonnad suurema huviga kui teised. Anaheim oli nende seas algusest peale," tunnistas Vermette, kelle agendi Allan Walshi sõnul oli tõsisemaid kosilasi kokku viis.

34-aastane kanadalane on väga rahul, et ei pea enam Ducksi vastu mängima. "See on alati olnud kange meeskond. Kui kohtud Ducksiga, siis tead, et sind ootab suur mäng. Nad on suurekasvulised ja osavad. Nad kasutavad neid omadusi väga hästi. Olen rõõmud, et olen nüüd nende poolel. Neil on koosseisus mitmeid lülisid, mis vastastele kurja teevad ja neil on palju häid mängijaid. Olen väga elevil liitumise üle ja loodetavasti leiame õige keemia, mis toob veel ühe meistritiitli."

Ducks alustab karikaunistuse poole püüdlemist 13. oktoobril Dallas Starsi vastu.

Kommentaarid