Patrick Roy mantlipärijaks sai Jared Bednar

Kaks nädalat tagasi ootamatult peatreenerist ilma jäänud Colorado Avalanche on päris kiirelt leidnud endale uue tüürimehe. Patrick Roy mantlipärijaks määrati Jared Bednar, kes tõi eelmisel hooajal Columbus Blue Jacketsi AHL-i meeskonnale Calderi karika.

(foto: masslive.com)
44-aastane Bednar liitus Blue Jacketsi organisatsiooniga 2012. aastal, alustades AHL-i meeskonna abitreenerina. Kaks aastat hiljem kerkis endine kaitsemängija peatreeneriks ja kiirelt sai 2009. aasta ECHL-i tiitlivõidule lisatud teine triumf.

"Pärast soovitud treeneritüübi profileerimist ja mitme hea kandidaadi intervjueerimist, usun et Jared Bednar on parim isik seda meeskonda treeneripingi pealt juhtima," kommenteeris palkamist Avalanche'i peamänedžer Joe Sakic. "Jaredi edu AHL-i peatreenerina räägib enda eest ja teda peetakse meie alal üheks parimaks nooreks treeneriks."

Intervjueeritud kandidaatide seas olid mitmete klubide abitreenerid. Teiste seas näiteks Chicago Blackhawksi Kevin Dineen, kes varasemalt peatreenerina Florida Panthersit tüürinud ning San Jose Sharksi Bob Boughner, kes oma mängijakarjääri Colorados lõpetas.

"Minu pere ja mina oleme ülirõõmsad, et suundume uue väljakutse nimel Denverisse," märkis Bednar. "Olen Avalanche'i juures oma rolliks valmis ja olen tänulik usalduse eest, mille Josh Kroenke (klubi omanik), Joe ja kogu organisatsioon on mulle andnud. Tegu on kohaga, kus sport on kõrgelt hinnatud ja kus on kirglik fännibaas ning ma ei jaksa tööga alustamist ära oodata. Soovin samuti tänada Columbus Blue Jacketsi organisatsiooni mulle antud võimaluse eest."

Bednar on Avalanche'i ajaloo seitsmes peatreener. Mitte keegi pole seni üle nelja aasta tüüri juures vastu pidanud.

Kommentaarid