Bluesi uueks kapteniks sai Alex Pietrangelo

Pärast David Backesi Bostonisse kolimist kaptenita jäänud St. Louis Blues avalikustas eile hilisõhtul tema mantlipärija nime. Selleks sai kaitsja Alex Pietrangelo. 26-aastane kanadalane on klubi läbi aegade 21. kapten. Varem on selles rollis olnud näiteks ka Brett Hull, Wayne Gretzky ja Chris Pronger.

(foto: foxsports.com)
Pietrangelo on Bluesi 2008. aasta drafti avaringi valik, kellel selja taga juba ligi 500 põhihooaja mängu.Ta on kaks korda valitud hooaja teise Tähtede meeskonda ning 2014. aastast ripub tal kodus olümpiamängude kuldmedal.

"Olles näinud teda sirgumas eliitmängijaks, on Alex liidrirolli haaramiseks ideaalses vanuuses," kommenteeris otsust klubi peamänedžer Doug Armstrong. "Meie meeskonna tuumik on muutunud nooremaks ja tema saab mitmete aastate jooksul seda juhtida. Oleme elevil, et ta on meie kapten."


2013. aasta sügisel klubiga seitsmeaastase lepingupikenduse teinud Pietrangelo on C-tähe rinnale saamise üle väga uhke.

"See on minu jaoks tohutu vastutus," tunnistas Pietrangelo. "Olen selleks väljakutseks valmis ja arvan, et olen end ümbritsenud riietusruumis kuttidega, kes mind toetavad, mis iganes juhtuks. Isiklikult soovin mängijana edasi areneda ja jääl olles eeskujuks olla. Ma pole midagi muud kogenud peale St. Louis Bluesi ja St. Louisi linna. Minu jaoks tähendab väga palju see, et ma ei esinda ainult meeskonda vaid ka kogu organisatsiooni."

Pietrangelo on alates oma 2008. aastal tehtud debüüdist liiga kaitsemängijate seas keskmise mänguaja osas 9. kohal (24:47) ning jagab 10. kohta nii punktide (252) kui +/- näitaja arvestuses (+62).

Uue kapteni kõrval jätkavad abikaptenitena Alexander Steen, Paul Stastny, Vladimir Tarasenko ja Kevin Shattenkirk.

Kommentaarid