Avalanche'i mängijad on Roy lahkumisest šokis

Patrick Roy üllatas neljapäeval hokimaailma, kui vabastas ootamatult Colorado Avalanche'i peatreeneri tooli. Kõigi üllatunute seas olid ka meeskonna mängijad, kes nüüd päris segases seisus alustamas hooajaeelset laagrit, mis polegi enam mägede taga.

(foto: sportsnet.ca)
Üks meeskonna kogenumaid liikmeid Erik Johnson oli just trenn lõpetanud, kui uudisest teada sai.

"Olin parajasti treeningväljakul ja kui jäält ära tulin, olid mul paar vastamata kõnet, mille peale mõtlesin, et olen teise klubisse vahetatud," rääkis 28-aastane kaitsemees oma emotsioonidest. "Ma ei mõelnudki sellele, et uudiseks on Patty lahkumine, aga rääkisin temaga telefonis. Ta ütles lihtsalt, et on käes aeg lahkuda ega täpsustanud eriti midagi."

2010. aastal USA koondises OM-hõbeda võitnud jänki jäigi põhimõtteliselt ülejäänud päevaks telefoni otsa rippuma.

"Vahetult pärast uudise ilmnemist olid mul mitmed kõned erinevate kuttidega ja kõik olid endast väga väljas, sest meile meeldis Patty juhendamisel mängida ja temata saab raske olema, seda kohanemise mõttes," lisas Johnson. "Kõige lõpuks peavad mängijad enda peale pahased olema. Vähemalt mina olen ja kindlasti on ka mitmed teised kutid, sest kui me oleks paremini mänginud ja võitnud, siis poleks seda juhtunud."

Roy oma keevalise natuuri poolest ei istunud kindlasti kõigile mängijatele, ent enamus meeskonnast jääb teda taga igatsema.

"Mulle ja umbes 90% mu meeskonnakaaslastest meeldis Patty heaks mängida. Austasime teda, arvasime et ta on suurepärane treener ja jääme kõik teda igatsema," ütles Johnson.

Neli ja pool aastat Colorados mänginud Johnson usub, et meeskonnas on kõvasti potentsiaali ning see peaks peatreeneri koha paljudele ahvatlevaks muutma.

Kiirelt on hakatud vabanenud tooliga seostama Bob Hartleyt, kes Avalanche'i, Roy'ga väravas, 2001. aastal klubi teise Stanley karikani viis.

Peamänedžer Joe Sakic mainis vahetult pärast Roy lahkumist, et uue peatreeneri otsingud algavad koheselt, kuid nüüd on ta lisanud, et konkreetset palkamise tähtaega pole paika pandud. Ideaalis loodab ta aga treeninglaagriks uue mehe pukki määrata.

Roy võtab kõigi eelduste kohaselt hooaja vabaks. Tema järgmise potentsiaalse töökohana nähakse Montreal Canadiensit või Las Vegase meeskonda.

Kommentaarid