Patrick Roy pani ameti maha

Colorado Avalanche peab ootamatult hakkama otsima uut peatreenerit. Kolm hooaega selles ametis olnud Patrick Roy teatas, et paneb ameti maha. Lahkumise põhjuseks võib pidada erimeelsusi peamänedžeri Joe Sakiciga. Vähemalt kumab see Roy teadaandest välja.

(foto: cbc.ca)
"Olen viimase kolme aasta jooksul Colorado Avalanche'i peatreeneri ja hokiosakonna asepresidendina täitnud oma ülesandeid energia, kire ja sihikindlusega," teatas Roy.

"Olen suve jooksul pikalt ja palju mõelnud selle üle, kuidas ma saaksin parandada seda meeskonda, andmaks juurde vajaminevat sügavust, mis aitaks selle järgmisele tasemele. Selle kordasaatmiseks peab treeneri ja asepresidendi visioon ideaalselt ühilduma organisatsiooni omaga. Tal peab samuti olema sõnaõigus otsustes, mis mõjutavad meeskonna esitust. Neid tingimusi hetkel ei täideta."

Mängijana klubis kaks korda Stanley karikani jõudnud endine väravavaht lahkub raske südamega.

"Teatan täna, et olen otsustanud Colorado Avalanche'i organisatsioonist lahkuda," jätkas Roy. "Olgugi, et see kurvastab mind, olen viimastel nädalatel sellele palju mõelnud ja sellega täielikult leppinud."

"Olen tänulik Colorado Avalanche'i organisatsioonile, kellega oman endiselt häid suhted, et nad andsid mulle võimaluse seda suurepärast meeskonda tüürida. Tänan kõiki mängijaid, kelle juhendamine oli naudinguks ja fänne nende vankumatu, tingimusteta toetuse eest. Jään igavesti lojaalseks Avalanche'ile, kelle eest osalesin 478 mängus, töötasin treenerina veel 253 mängus ja võitsin kaks Stanley karikat."

Roy alustas NHL-is oma treenerikarjääri muinasjutuliselt, kui meeskond võitis tema juhendamisel esimesest 13-st mängust 12. Esimene, mis oli 6-1 võit Anaheim Ducksi vastu, jäi mitmel põhjusel veel eriti meeldejäävaks.


Karmist Kesk divisjonist sai ära toodud klubi ajaloo 9. divisjoni tiitel ja kohe valiti Roy ka hooaja parimaks treeneriks. Suurepärasele debüüthooajale järgnesid aga kaks üsna kahvatut aastat. Eelmisel hooajal jäi Avalanche läänekonverentsis esimesena playoffidest eemale. Lõpumängudele pääsemisest jäi puudu viis punkti.

Sakic on Roy'd tehtud töö eest tänanud ja talle edasiseks edu soovinud. Uue treeneri otsingud algavat koheselt.

Kommentaarid