Brian Campbell lõpetas karjääri

17 hooaega NHL-is mänginud Brian Campbell on teatanud mängijakarjääri lõpetamisest. 2010. aastal Chicago Blackhawksi liikmena Stanley karika võitnud kaitsja veetis ka oma viimase hooaja samas klubis ning asub seal nüüd marketingi osakonnas tööle.

(foto: csnchicago.com)
38-aastane Campbell lõpetab pärast 1082 põhihooaja mängu, mille jooksul kogus ta 504 punkti (87+417). Ta on viimase 60 aasta jooksul ainus kaitsemängija, kes võitnud Lady Byngi trofee. Spordimehelikkuse ja džentelmenlikkuse eest aintava auhinna sai ta hooajal 2011/12, mil kogus 82 mänguga vaid kuus karistusminutit.

"Olen elevil astudes järgmise sammu oma professionaalses karjääris ja elus," ütles Campbell lõpetamisest teada andes. "Olen tänulik lugematule hulgale meeskonnakaaslatele, treeneritele, meeskonna personalile ja fännidele, kellega olen kohtunud oma mängijakarjääri jooksul Chicagos, Buffalos, Floridas ja San Joses. Blackhawksi organisatsioon on andnud mulle uue väljakutse ja olen selle uue võimaluse eest tänulik."


Campbell veetis oma pikast karjäärist Chicagos neli hooaega. 295 mängu tõid 24 väravat ja 134 punkti.

Kommentaarid