Backes ja Blues lahutasid lepingu pikkuse pärast

St. Louis Blues alustab järgmisel hooajal uue ajastuga, kui üle kümne aasta ei lähe meeskonna eest väljakule David Backes, kes alates 2011. aastast ka klubi kapteniks oli. 32-aastane ameeriklane soovis meeskonnas jätkata, aga pikem leping viis ta lõpuks Bostonisse.

(foto: cbssports.com)
Backes sai Bruinsilt viieaastase lepingu, mis toob talle sisse 30 miljonit dollarit. Just lepingu pikkus oli põhjuseks, miks teed Bluesiga lahku viisid.

"Kui sa ei jõua lepingu pikkuse osas kokkuleppeni ja mõlemad on enda soovides kindlad, siis ma ei tea, kuidas on võimalik leida kuldne kesktee," rääkis Backes nädalavahetusel. "Tegu pole olukorraga, kus ollakse poole miljoni jagu lahus ning otsustatakse hullumeelsus lõpetada ja keskel kohtuda."

Blues pakkus Backesile 4-aastast tehingut, mille järel plaaniti aasta-aastalt olukorda hinnata. St. Louisis karjääri lõpetada soovinud mängumehele see mõte ei sobinud, sest klubi võinuks vabalt üks hetk lihtsalt otsustada, et temal meeskonnas enam rolli pole.

Vaatamata valusale lahutusele, lahkub klubi ajaloo 20. kapten St. Louisis vaid heade mälestustega.

"Ma ei taha kedagi mudaga loopida, sest juhtunud on süüdi mõlemad pooled ja olen valmis enda süüd tunnistama. Ma ei lahku linnast, sõrmed aknast väljas žestikuleerimas," lisas Backes. "Nad austavad tööd, mida ma olen teinud ja seda, milline mängija ma meeskonna jaoks olen olnud. Armastan seda linna ja meeskonda ning arvan, et tegu on suurepärase hokiorganisatsiooniga."

2010. aasta OM-hõbeda karjäär jätkub Bostonis numbritega 727 mängu, 206 väravat ja 460 punkti.

Kommentaarid