Eric Staal on valmis uueks alguseks

Läinud talvel Carolina Hurricanesiga lahutanud, kuid New York Rangersi eest mängides läbikukkunud Eric Staal leiab end lühikese aja jooksul kolmandast erinevast klubist. Minnsota Wildiga liitunud ründaja on valmis uueks alguseks.

(foto: a1.am)
Staal tegi eelmisel reedel Wildiga kolmeaastase lepingu, mille jooksul makstakse talle 10 ja pool miljonit dollarit. Karjääri jooksul 929 mänguga 325 väravat ja 781 punkti kirja saanud tsenter on kaks aastat järjest täishooaegade arvestuses oma halvima punktisaagiga lõpetanud, kuid 31-aastasena on ta endiselt tahtmist täis.

"See on minu jaoks loodetavasti võimalus vajutada värskenduse nupule ja alustada nullist, nautida taas mängu," ütles Staal eile. "Läbides esimest korda vabaagentide toimingud oli minu peamiseks sihiks leida hea meeskond, kus ma saaksin võimaluse kanda olulist rolli. Minnesota on hea meeskond ja tundsin, et seal on mõned kohad, kuhu ma võiksin sobida."

Wild on varem olnud tsentritega hädas, seega tundub esmapilgul tegu olevat perfektse paariga. Seda tunnistab ka meeskonna peatreener Bruce Boudreau.

"Väga paljud asjad läksid valesti," ütles Boudreau värske täienduse lõppenud hooaja kohta. "Ma arvan, et talle ei meeldinud vasakäärt mängida. Minu arvates on tegu kutiga, kes tahab litrit keskel, et sellega toimetada. Ta tahab olla põhivend!"

Enne lepingu sõlmimist olevat Boudreau öelnud Staalile, et Minnesotas mängides tekib tal võimalus olla see Eric Staal, kes ta varasemalt oli.

Selle suure visiooni kõrval võib Staali üheks peamiseks "hoki osariiki" kolimise põhjuseks pidada ka Zach Parise'it. Kui mõned aastad tagasi moosis Staal vabaagendiks saanud ründetäkku Carolinasse tulema, siis nüüd olid rollid vastupidised.

Kommentaarid