Brad Richards tõmbas karjäärile joone alla

15 hooaega NHL-is mänginud Brad Richards on teatanud karjääri lõpetamisest. Läinud hooaja Detroit Red Wingsi ridades veetnud ründajal oli väidetavalt ühelt healt meeskonnalt pakkumine laual veel üheks aastaks, kuid 36-aastane kanadalane otsustas siiski hakata pensionipõlve nautima.

(foto: sports.yahoo.com)
Richards mängis lisaks Red Wingsile Chicago Blackhawksi, New York Rangersi, Dallas Starsi ja Tampa Bay Lightningu särgis. Tampas ja Chicagos jõudis ta vastavalt aastatel 2004 ja 2015 Stanley karikani. Karjäärile läheb joon alla pärast 1126 põhihooaja mängu, kus jäi kirja 932 punkti (298+634). Lisaks käis ta playoffides jääl 123 matšis, lõpetades 91 silmaga (34+57).

"Soovin tänada viite organisatsiooni, kelle heaks ma mängisin: Tampa Bayd, Dallast ja kolme "Originaalse Kuue" meeskonda - New York Rangersit, Chicagot ja Detroiti. Nendes meeskondades olles kohtusin paljude suurepäraste inimestega," teatas Richards Mängijate Ühenduse kodulehe kaudu. "Soovin samuti tänada nende organisatsioonide personali ja mänedžmenti abi ja toetuse eest, mida mulle pakuti."

2004. aastal maailmakarika võitnud Kanada koondisesse kuulunud Richards oli Lightningu 1998. aasta drafti 3. ringi valik. Tampas möödusid tema esimesed seitse hooaega. 2004. aastal valiti ta playoffide MVP-ks ning teekonnal karikani püstitas ta seitsme võiduväravaga tänaseni püsiva NHL-i rekordi.


"Mul on olnud mitmeid hämmastavaid meeskonnakaaslaseid ja olen sõlminud mitmeid suurepäraseid sõprussidemeid, mida tõeliselt hindan ja ma ei unusta eales suurepäraseid hetki, mis meil koos olid," jätkas Richards. "Tänan kõiki oma treenereid kannustamise, õpetuste ja võimaluse eest mängida seda suurepärast mängu. Tampa Bays ja Chicagos Stanley karika võitmine oli minu karjääri parimaks osaks ja ma ei unusta kunagi neid hetki. Miski pole võrreldav sellega, kui naudid õhtut oma meeskonnaga, teades mida olete koos korda saatnud."

Richards on NHL-i ajaloos esimene mängija, kes alustanud karjääri kaheksa järjestikuse 7. mängu võitmisega.

Kommentaarid