Doan pani 21. hooajaks allkirja paberile

Shane Doan saab uuel hooajal jätkata karikajahti ja Arizona Coyotesi rekordite nihutamist. Suurt kahtlust selles muidugi polnud, et kapten tuuakse veel vähemalt üheks hooajaks tagasi, aga nüüd on see ka ametlik. Kogu karjääri ühes klubis veetnud ründaja läheb üheaastase lepinguga vastu oma 21. hooajale.

(foto: cbc.ca)
Doanist sai juuli alguses vabaagent, kui lõppes 2012. aastal sõlmitud leping, mille keskmiseks töötasuks oli 5.3 miljonit dollarit. Uue lepingu väärtus jääb samasse kanti, kuigi põhipalk on 2.5 miljonit ja viieni küündib see erinevate boonustega.

"Oleme ülirõõmsad, et Shane naaseb veel üheks aastaks. Mitte keegi pole selle klubi jaoks rohkem teinud kui Shane. Ta on üks NHL-i parimaid kapteneid ja oleme õnnega koos, et ta meil on," kommenteeris uue lepingu järgselt Coyotesi peamänedžer John Chayka.

Kahe nädala jooksul, mil Doan vabaagendi staatuses oli, püüdsid 39-aastasele kanadalasele läheneda ka mõned teised klubid, aga need jäid vaid juttude tasemele.


"Allkirjastasin rõõmuga lepingu veel üheks aastaks," tunnistas Doan klubi kodulehe vahendusel. "Olen väga elevil mängijate üle, kes suvel liitusid ja kogu talendi üle, mis meil meeskonnas on. Ootan põnevusega tulevat hooaega."

Lisaks elevust tekitavale koosseisule ammutab vanameister motivatsiooni ka suurest eesmärgist, mis pandi juba 90ndate keskel paika.

"Minult küsitakse tihti lojaalsuse kohta, mida ma selle organisatsiooni vastu tunnen. Minult küsitakse, miks ma olen teistest võimalustest loobunud, et jätkata hoki mängimist olukorras, mida mõned inimesed on kirjeldanud ebaideaalsena. Olen juba toonud näiteid, miks mulle meeldib siin, aga minu peamine põhjus, miks ma kõik need aastad paigal olen püsinud, on lihtne: see organisatsioon draftis mu Stanley karika võitmiseks ja kavatsen endiselt oma osa sellest kokkuleppest täita," selgitas Doan.

Chayka on andnud märku, et kapteniga seoses võidakse olukorda hakata aasta-aastalt hindama. See tähendab seda, et Doani karikajaht ei pruugi piirduda vaid hooajaga 2016/17.

Kommentaarid