Uus peatreener meelitas Aleksandr Burmistrovi NHL-i tagasi

Kaks suve tagasi tegi 2010. aasta drafti 8. valik Aleksandr Burmistrov üsna ootamatu sammu. Andekas venelane keeras NHL-ile selja ning siirdus tagasi kodumaale. Uuel hooajal hakkab ta aga taaskord Põhja-Ameerika väljakuid väisama ja seda suuresti tänu Winnipeg Jetsi peatreenerile Paul Maurice'ile.

(foto: Marianne Helm/Getty Images)
Burmistrov rügas eelnevalt kogu karjääri Claude Noeli juhendamisel ja ei leidnud peatreeneriga õiget klappi. Noel sai aga eelmisel hooajal kinga ja see pani viimasel kahel aastal KHL-is 64 silma kogunud ründaja kannapöörde tegemisele mõtlema. Eriti kuna tüüri üle võtnud Paul Maurice jättis endast sümpaatse mulje.

"Ma kohtusin Maurice'iga kaks hooaega tagasi Minskis, MM-i ajal. Meil oli hea jutuajamine ning sel aastal vestlesime uuesti. Usun, et ta õpetab mulle nii mõndagi nii väljakul kui sealt eemal. Tema käe all mängimine on minu jaoks suurepärane võimalus," rääkis 23-aastane mängumees hiljutises intervjuus.

1. juulil löödi Jetsiga uuesti kaheks aastaks käed. Burmistrovi aastapalgaks on 1.55 miljonit dollarit.

Venelase esimene NHL-i periood oli tagasihoidlik - 194 mänguga 58 punkti - aga see pole teda ära hirmutanud. "Ma nautisin kodus mängimist, aga minu unistus on siin (NHL-is) mängida. Üritan end jätkuvalt arendada ja kõik ootavad põnevusega, milleks ma võimeline olen," tunnistas Burmistrov.

Maurice on enda sõnade kohaselt venelase talendi suur austaja ja seda juba alates tema juuniorite aastatest, seega võiks Burmistrovi poolt oodata edukat aastat.

Kommentaarid