Pikalt pausilt naasev Pascal Dupuis on hakkamist täis

Phil Kesseli hankimisega sai Pittsburgh Penguins hakkama selle suve suurima tehinguga, aga 27-aastane ründeäss ei ole ainus mees, kes satsi edurivi täiendab. Üheks justkui uueks täienduseks on ka Pascal Dupuis, kes eile üle pika aja tiimikaaslastega taas jääl oli.

(foto: Gregory Shamus/Getty Images)
Dupuis osales mitteametlikus esimeses treeninglaagri eelses trennis ja tuli jäält ära ülevate emotsioonidega, öeldes: "Mu keha tundis end seal ülihästi."

Tegu on kõigi jaoks rõõmustava sõnumiga. Dupuis tegi lõppenud hooajal kaasa vaid 16 mängu, kust õnnestus korjata 11 punkti (6+5) enne, kui kopsus avastatud veretromb tema aasta lõpetas. Aprillis 36-aastaseks saanud ründaja puhul kardeti halvimat, aga traumast taastumine on läinud nii hästi, et uuel hooajal võib Penguins tema peale taas loota.

Dupuis alustas enda sõnade kohaselt suvel põhja ladumisega juba üsna varakult ja on uuele hooajale minnes hakkamist täis. "Ausalt öeldes ei muretse ma selle pärast üldse," vastas Dupuis küsimusele, kas pikk vigastuspaus on äkki tema mängule kehvasti mõjunud. "Alustan teistega samal ajal. See ei ole nii, et mul on selja taga kuuekuuline paus ja pean hakkama playoffides mängima või midagi sellist. Alustan treeninglaagrit kõigiga samal ajal ja olen võrreldes enamusega sel suvel isegi rohkem jääl olnud. Arvan, et minu mänguvormiga saab kõik hästi olema."

Alates 2008. aastast Pittsburghis mängiv kanadalane ei muretse ka selle pärast, et tihedam meeskonnasisene konkurents tema rolli vähendab: "Minu jaoks on tähtis lihtsalt meeskonda mahtuda. Minu tööks ei ole valida see, kus ma mängin. See pole kunagi minu mureks olnud. Mängin seal, kus nad tahavad, et ma mängiksin. Olen rõõmus, et üldse mängida saan."

Lisaks Kesselile on Penguins edurivisse lisanud ka Sergei Plotnikovi, Nick Bonino, Eric Fehri ja Matt Culleni. Suve võib lugeda korda läinuks. Hiljuti rõõmustas selle üle ka Sidney Crosby: "Sõltumata suvistest käikudest oodatakse meilt alati võite. Samas tekitab elevust see, kui vaadata, millised mängijad me oleme lisanud."

Kommentaarid