Darling tegi Hurricanesiga 4-aastase lepingu

Eelmise kuu lõpus Chicago Blackhawksi poolt Carolina Hurricanesile antud väravavaht jõudis läinud nädalavahetusel uue klubiga lepinguni. 28-aastane väravavaht pani allkirja paberile neljaks hooajaks. Enamuse karjäärist erinevates madalamates liigades veetnud ameeriklane saab lepinguga kokku 16.6 miljonit dollarit.

(foto: sportingnews.com)
Kui vahetult pärast tehingut polnud päris kindel, kas vabaagendiks saav Darling on nõus Carolinas jätkama, kuna tema esindajatega polnud lepingujutte olnud, siis mees ise ei kõhelnud selles hetkekski.

"Olin ülielevil, kui vahetustehing läbi läks ja minu eesmärgiks oli kohe Carolinaga leping teha," tunnistas Darling. "Olen väga elevil sealse meeskonna üle ja olen nende kohta kuulnud vaid häid jutte. Kui lepingu detailid olid paika pandud, siis oli otsust väga lihtne teha."


Blackhawks andis silmapaistva varuväravavahina tegutsenud mehe ära, kuna talle poleks suudetud pakkuda väärsilist lepingut ning arukas oli hinnatud puuriluku eest midagi vastu saada.

Carolinas saab Darlingust tõenäoliselt esinumber ja uueks ametiks on seni vaid 75 põhihooaja matši kirja saanud mees ka valmis.

"Annan endast kõik saamaks nii heaks esiväravavahiks, kui võimalik. Mul on korralik väravavahtidest sõprade võrgustik. Kavatsen nendelt õppida ja abi paluda," lisas Darling.

Hurricanesi peamänedžer Ron Francis on uuest väravavahist suures vaimustuses, kiites eriti tema vaimset tugevust.

Kommentaarid