Maailmakarikal Euroopa meeskonna finaali tüürinud Krueger on loobunud kahe NHL-i klubi pakkumisest

Eelmisel sügisel maailmakarika turniiril Euroopa meeskonda tüürinud ja satsi üllatuslikult finaali viinud Ralph Krueger on olnud NHL-i klubide radaril, kuid Kanadas sündinud sakslane ei ole valmis oma südant uuesti jäähokile kinkima. Fookuses on jalgpallimaailmas läbi löömine.

(foto: wch2016.com)
NHL-is hooajal 2012/13 Edmonton Oilersit tüürinud Krueger on alates 2014. aasta kevadest ametis Inglismaa Premier League'i klubi Southamptoni juhatuse esimehena. Alles mõned aastat tagasi esiliigas mänginud Southampton on Kruegeri juhtimisel kõrgseltskonnas kerkinud stabiilseks esikümne meeskonnaks.

"Oli tore ja suureks auks, et mulle pakuti pärast hooaja lõppu NHL-is kahte töökohta ja olen rõõmus, et mind pole unustatud, aga lükkasin need tagasi," tunnistas Krueger eile ilmunud intervjuus. "Mulle lihtsalt tundub, et oleme siin alles millegi suure alguses ja pärast siinseid ümberkorraldusi näib, et oleme valmis liikuma järgmisele tasemele."

Krueger on varasemalt pikalt juhendanud ka Šveitsi koondist, tüürides juustumaad kolmel OM-il. Hetkel on aga hokimaailma naasmine välistatud.

"Ma endiselt armastan seda mängu ja mul on paljud sõbrad veel playoffides mängimas, hoian neil silma peal. Mu poeg mängib MM-il Saksamaa eest, aga kõige olulisem on Southampton. Ma ei usu, et sa saad elus millegi suhtes täielikult ukse sulgeda, aga mulle meeldib siin olla," lisas Krueger.

NHL-is ongi hetkel peatreenerita just kaks klubi - Florida Panthers ja Buffalo Sabres.

Kommentaarid