Kantrimuusika tähtedega asendatud Predatorsi hümnilaulja on solvunud

Nashville Predators jätkab täna Anaheim Ducksi vastu läänekonverentsi finaali 2-1 eduseisuga, kuid kantrimuusika pealinnas ei ole kõik siiski nii roosiline kui esmapilgul tundub. Playoffide ajal kõrvale heidetud hümnilaulja Dennis K. Morgan on väga solvunud.

(foto: tennessean.com)
17 aastat Predatorsi kodumängudel hümni esitanud mees pole tänavu meeskonna suurepäraseid playoffide esitusi sellega kordagi saatnud. Klubi on eelistanud kasutada hümnilauljatena erinevaid kantrimuusika tähti, ees otsas meeskonna kapteni Mike Fisheri abikaasa Carrie Underwoodiga.


"Üks päev tuldi minu juurde ja öeldi, et kapteni abikaasa soovib sel õhtul laulda. Mulle öeldi, et tegu on vaid ühekordse asjaga ja olin sellega nõus. Seejärel aga jätkasid nad teiste lauljate toomisega ja nimetasid neid A-kategooria tähtedeks, mis minu tundeid riivas," rääkis Morgan oma emotsioonidest.

Varem Dallases hümnilauljana töötanud ja kokku ligi 25-aastast kogemust omav Morgan, kes igapäevaselt tööl tervishoiusektoris, võttis ajakirjanduse kaudu sõna, kuna tal viskas üle, et pidevalt tema tunnete kohta igal pool küsitakse.

"Kõikjale minnes - ilmselgelt töö juures, hallis ja igal pool mujal, kirikus, toidupoes või tänaval, kohtumistel ja restoranides - tahavad inimesed teada, mida ma sellest arvan," lisas Morgan, märkides et olles hiljuti ühel pensionile saatmise peol jäi päevakangelane täiesti tähelepanuta ja kõiki huvitas ikka see, miks tema enam hümni ei laula.

"Olen oma lähimate sõpradega pettumust jaganud, aga enamasti vastan küsimusele, miks ma ei laula, et mul pole seitset Grammyt, ma pole kapteniga abielus ja ta on minust palju ilusam," selgitas Morgan.

Klubi on teatanud, et Morgani panust on alati väärtustatud, aga tuntud artistide kohalolek pakkuvat fännidele paremat mängupäeva kogemust.

Vaatamata kevadisele ninanipsule loodab hüljatud hümnilaulja siiski ametis jätkata

"Pean suvel tegelema eneseotsingutega, kuna see on pisut solvav," sõnas Morgan. "Kui see juhtus esimest korda, siis ütlesin, et nad ei paneks edaspidi lepingusse enam midagi, mida nad täita ei suuda. See oli minu esimene emotsioon. Nüüd on kuus nädalat möödunud ja mul on olnud palju aega mõtlemiseks. Mulle meeldiks väga teha kaks hooaega veel, kuna see annaks mulle NHL-is kokku 25 ning see on omamoodi minu unistuseks."

Kommentaarid