Flamesi abitreener korraldas endale veresauna

Martin Gelinas on õnnetu elusaatusega mees. Tema oli üks nendest mängijatest, kes saadeti 1988. aastal Los Angeles Kingsi poolt Edmonton Oilersisse, et Wayne Gretzky California päikese alla tuua. Ta on mänginud neljas Stanley karikafinaalis, kuid on võitnud vaid ühe sõrmuse. See tuli just Oilersi rivistuses aastal 1990. Nüüd on ta lihtsaid majapidamistoimetusi tehes sattunud tõsisesse õnnetusse, kus olustik meenutas stseeni mõnest õudusfilmist.

(foto: lapresse.ca)
Endisel ründajal, kes tegi NHL-is kaasa ligi 1300 kohtumist, läks untsu akende puhastamine. "Ma olen idioot," tõdes juhtunu kohta Gelinas."Tüüpilise mehena tahtsin ise spetsialistide asemel eelmisel laupäeval ilusa ilmaga aknaid puhastada. Olin redelil ja tegemas oma viimast sammu katusele kui redel järele andis. Haarasin kinni vihmaveerennist, kuid selle ääred olid teravad ja lõikasid mulle kätte ning ma pidin lahti laskma."

Pärast kolmemeetrist õhulendu oli Gelinas valmis oma ettevõtmisega jätkama, enne kui naaber sellele kriipsu peale tõmbas. "Tõusin püsti ja hakkasin redelit uuesti paika panema, kui üks naaber tuli minu juurde ja ütles, et ma lekin igalt poolt. Mu vasakust käest ja jalast purskas verd."

Seega, aknaid jäid mustaks ning Gelinas lõpetas päeva 18 õmblusega.

Gelinas on Flamesi abitreener alates 2012. aastast. Flamesi eest mängides sai temast 2004. aastal esimene mängija, kes on playoffides skoorinud kolm seeriat lõpetanud lisaajaväravat. Lisaks sai temast tol aastal alles teine mängija, kes ühtede playoffide ajal on oma väravaga lõpetanud kolm seeriat. Nende kangelastegudega teenis Gelinas endale hüüdnimeks "The Eliminator".

Kommentaarid