Jaromir Jagr: "Tahan mängida, kuni olen 50-aastane."

Jaromir Jagr on mees, kes armastab hokit. Tema õnneks on ta ka väga hea hokimängija. Uuel hooajal peaks tal täis saama 1500 NHL-i põhihooaja matsi. Kuna Tšehhi legend läheb aastale peale pärast hooaega, mil ta oli põhimõtteliselt New Jersey Devilsi kõige väärtuslikum mängija pääsedes jääle kõigis 82. kohtumises ja lõpetades meeskonna edukaima skoorijana, siis lubab ta endale ka uhkeid eesmärke. Ta on öelnud, et soovib mängida, kuni on 50-aastane.

(foto: veooz.com)
"Ma armastan seda mängu. Ma ei oska öelda, kas algav hooaeg jääb minu jaoks NHL-is viimaseks. Kui ma püsin tervena, siis ei ole see kindlasti viimane hooaeg, mil ma hokit mängin. Tahan mängida, kuni olen 50-aastane. Võib olla isegi kauem. Kuid soovin mängida NHL-is, kui olen selleks veel piisavalt hea," rääkis 42-aastane Jagr eile antud intervjuus.

Varasemalt on NHL-is mänginud vaid üks 50+ mees. Selleks oli legendaarne Gordie Howe, kes tegi oma debüüdi 1946. aastal ja tõmbas uisud viimast korda jalga 51-aastaselt hooajal 1979/80.

Nähes Jagrit treeninglaagri esimesel päeval, ütles Devilsi peatreener Peter DeBoer tema kohta: "Ta näeb välja nagu 25-aastane. Ta on suurepärases vormis ja väga elevil."

Kui igiliikur suudab uuel hooajal ka mängida nagu 25-aastane, siis ei tundugi tema plaan väga ulmelisena.

Samas väärib märkimist, et lisaks kõvale hokimehele on Jagri puhul tegu ka suure naljamehena. Alles hiljuti mainis ta, et mängib kasvõi 70-aastaselt, et Wayne Gretzky rekordid üle lüüa.

Kommentaarid