Teemu Selänne: "Mõne teise treeneriga mängiksin endiselt edasi."

Sel suvel pärast 23 NHL-i hooaega lõpuks uisud varna ja kepi nurka visanud Teemu Selänne võinuks enda hinnangul veel rahulikult edasi mängida. Nimelt on Soome legend golfi mängimise asemel veetnud suve hoopis autobiograafiat kokku seades ning raamatust nimega "Teemu" selgub, et tal olid Anaheim Ducksi peatreeneri Bruce Boudreauga väga külmad suhted. Omavahel ei oldud üldsegi mitte ühel lainel ja see tõi endaga kaasa mitmeid konflikte.

(foto: Getty Images)
"Mängiksin endiselt edasi, kui meie treener oleks keegi teine," ütleb Selänne raamatus. Ta vahetas Boudreauga viimased sõnad playoffide avaringi seeria ajal.

"Ootasin hetke, mil kõik olid jäält lahkunud ja läksin Boudreau juurde. Karjusin talle otse näkku kõik, mis ma asjadest arvan. Küsisin tema käest, et mis tal minu vastu on. Ütlesin talle, et alates sellest hetkest, mil ta meie treeneriks sai, pole ta minu vastu üles näidanud mitte kübetki austust. Sa ei pane mind kunagi jääle kui mängime 5 vs 3 või 4 vs 4 või kui oleme mängu lõpus üheväravalises kaotusseisus. Ole ükskordki aus ja vasta.

Ta ütles kogeledes, et otsuseid ei tee tema, vaid seda tehakse grupiga. Ma küsisin, et mis grupiga ja ta vastas, et peamänedžeri ning skautidega. Ma karjusin talle "Vau, missugune treener sa oled, kui sa isegi ei vastuta koosseisu valimise üle?". Ta proovis minema uisutada, kuid ma lihtsalt karjusin, et ma pole veel lõpetanud. Ütlesin talle, et kui ta playoffides midagi võita tahab, siis vajab ta mind. Mitte keegi ei ole nii võidujanuline kui mina."

Äsja Soomes ilmunud autobiograafias, mille tegemist alustati juba kümme aastat tagasi, on veel mitmeid intrigeerivaid laused. Nagu näiteks see: "Oleks olnud vale, kui me oleksime sellise treeneriga Stanley karika võitnud."

Ducksil on selja taga klubi ajaloo edukaima põhiturniiriga hooaeg. Boudreau tüüris meeskonna 54 võidu ja 116 punktini. Playoffides langeti teises ringis pärast Los Angeles Kingsi vastu peetud seitsmemängulist seeriat. Anaheimist ei ole Boudreau veel ka nii pea kuhugi minemas. Nädal tagasi sõlmis ta klubiga uue lepingu, mis kehtib 2017. aasta suveni.

Kommentaarid