Bylsma ootab juba järgmist ametiposti

Peagi algav hooaeg saab olema üle kuue aasta esimene, mil Dan Bylsma ei istu Pittsburgh Penguinsi peatreeneri toolil. Samuti ei alusta ta aastat ka mitte ühegi teise meeskonna tüürina, kuna sel suvel vabad olnud ametikohad ei sümpatiseerinud talle piisavalt. See aga ei tähenda, et Penguinsi 2009. aastal Stanley karikavõiduni tüürinud mees istub lihtsalt kodus, käed rüpes. Hoopis vastupidi. Bylsma plaanib teha kõik endast oleneva, et uueks töökohaks võimalikult hästi valmis olla.

(foto: James Guillory/USA TODAY Sports)
"Kui hooaeg algab, siis olen ma omas elemendis," tunnistas Bylsma sel nädalal antud intervjuus. "Asun jälgima numbreid ja statistilist analüüsi mängudest. Kui mul tekib võimalus peatreeneri karjääri jätkamiseks, siis olen selleks kindlasti valmis."

Täna 44ndat sünnipäeva tähistav jänki tunnistas, et ei tunne Penguinsi vastu mitte mingisugust kibestumist ja vallandamine ei ole teda oma võimetes kahtlema pannud.

"Soovin kindlasti sadulasse tagasi hüpata ja treenerina jätkata," ütles Bylsma. "Nüüd on mul alates hooaja algusest vaja kodutööd teha. Valmistun uueks tööks ette ja saan paremaks ning ootan õiget võimalust."

Tänavu ka USA olümpiakoondist juhendanud peatreener tunnistas, et oli kontaktis paari meeskonnaga, kes sel suvel endale uut lootsi otsisid, kuid ei pidanud ühtegi neist enda ja oma perekonna jaoks õigeks.

Kommentaarid