Selänne vabandas oma sõnade pärast

"Frustratsioonist tingituna andsin mitmeid kommentaare pärast meie 7. mängu kaotust Kingsile, mida ma poleks pidanud tegema. Olen mitmeid kordi öelnud, et Bruce on tore tüüp, kuid kahjuks olid meil erimeelsused seoses minu rolliga Ducksis. Mul on kahju, kui ma tegin Bruce'ile või kellelegi teisele haiget. See ei olnud mul kavas," olid Teemu Selänne sõnad pärast seda kui selgus, et ta oli oma endise treeneri värskelt ilmunud autobiograafias pihuks ja põrmuks teinud.

(foto: jaakiekkoexpertii.com)
Algselt keeldus Bruce Boudreau ise igasugustest kommentaaridest, kuid andis reporterite survele lõpuks siiski järele.


Keegi Ducksi poolelt Selännet hukka ei mõista. "Ta on väga võistlushimuline ja ta oli pettunud, et eelmine aasta ei läinud päris nii nagu ta soovis ning ta oli aasta lõpus frustreerunud. Teemu juba on kord selline," tõdes peamänedžer Bob Murray

"Pean sõbrana temaga rääkima," ütles Ryan Getzlaf. "Meil oli Teemuga mitmeid vestlusi lõppenud hooajal ja ka aasta enne seda. Kaptenina pean hoolikalt valima vestluseid, mida saan peatreenerile rääkida ja mida mitte. Teemu ei tea kõiki jutuajamisi, mis ma tema kohta viimase kahe aasta jooksul pidanud olen. Läksin mitmeid kordi tema heaks kostma, kuid vahest tuleb lihtsalt lasta treeneril ja peamänedžeril asjade üle otsustada."

Kommentaarid