Buffalos hakkab vägesid juhtima legendaarne Phil Housley

Tänaseks on kõigil NHL-i meeskondadel uueks hooajaks peatreener olemas. Viimasena leidis oma mehe Buffalo Sabres, kes nimetas ametisse meeskonna endise mängija ja läbi aegade üldse ühe resultatiivseima kaitsemängija Phil Housley.

(foto: kare11.com)
1495 mänguga kogutud 1232 punktiga (338+894) on Housley kaitsjate osas kõigi aegade punktitabelis neljandal kohal. Vaid viis sinise joone meest on temast rohkem põhiturniiri kohtumisi kirja saanud. 53-aastane ameeriklane mängis Buffalos esimesed kaheksa oma 22-st hooajast.

"Arvan, et see pole mulle veel lõplikult kohale jõudnud," ütles alates 2015. aastast Jäähoki Kuulsuste Halli kuuluv mees ametisse saades. "Tean, et mu abikaasa, mina ja meie perekond on väga elevil Buffalosse naasmise ja siinsesse kogukonda kuulumise üle. Ootan põnevusega seda väljakutset ja olen väga elevil. Arvan, et inimesed ei oska arvatagi kuivõrd äksi täis ma olen seoses Buffalosse naasmisega ja sellesse organisatsiooni kuulumisega ning siin millegi erilise kordasaatmisega."

Housley töötas viimased neli hooaega Nashville Predatorsi abitreenerina. Pole vast juhuslik, et just Predatorsist on ühe läbi aegade parima kaitsemängija juhendamisel kujunenud üks liiga parimatest kaitsemeeskondadest ja sealsed kaitsjad iga-aastaselt mühinal arenenud.

Buffalos vajab lihvimist meeskond, mis lasi lõppeval hooajal keskmiselt 2.82 väravat mängus ja lubas endale kogu liiga peale 34.3-ga enim pealeviskeid. Kindlasti ei hakata aga täielikult kaitsest lähtuvalt mängima.

"Me ei kavatse tegutseda hoolimatult ega jäta kaitset nõrgaks kohaks, kuid soovime kindlasti kaitset mängu kaasata," tutvustas Housley oma visiooni.

Klubi ajaloos seitsmenda erineva endise mängijana meeskonna juhendajaks tõusnud mehel on varasem peatreeneri kogemus noorte hokist. Suurimaks saavutuseks 2013. aastal USA koondise eesotsas võidetud juuniorite MM-i kuld.

Kommentaarid