Oshie usub, et tuleb Washingtonis mitmekordseks karikavõitjaks

Läinud nädalavahetusel Washington Capitalsiga väga pika uue lepingu teinud T.J. Oshie jäi klubisse ühe eesmärgiga - võita Stanley karikas. 30-aastane ründaja lasi välja ka oma sisemise LeBron Jamesi ja näeb ette isegi mitut triumfi.

(foto: russianmachineneverbreaks.com)
Capitals pole kuulsal kombel pärast 1998. aasta finaalseerias mängimist kordagi playoffide 2. ringist kaugemale jõudnud. Sellele vaatamata usub Oshie klubi suurde tulevikku.

"Olen võiduhimuline tüüp, kes arvaks Stanley karikata lõpetades, et mu karjäär on olnud pettumust valmistav," ütles Oshie pärast uue lepingu tegemist. "See on minu viimane leping ja allkirjastasin selle Washingtoni jäämiseks. See tähendab, et mul on jätkuvalt suur usk sellesse, et siinne mängijate grupp suudab selle ära teha ja mul on suured ootused, et teeme selle ära rohkem kui korra."

Barry Trotzi meeskond on uueks hooajaks tõenäoliselt ilma jäämas mitmest tuumiku liikmest, aga peaks sellele vaatamata olema siiski üks idakonverentsi parimatest. Ometi on aga vaja järjekordselt Pittsburgh Penguinsist mööda saada ning potentsiaalseid komistuskivisid on veel teisigi. Pole välistatud, et isegi kaheksa aasta pärast, mil Oshie leping läbi, vaadatakse ikkagi jätkuvalt Capitalsi iga-aastase ebaõnnestujana.

Kommentaarid