Hingeõhuskandaal: Crosby eitab, et kurtis Subbani suuhügieeni üle

Pittsburghi Penguinsi ja Nashville Predatorsi vaheline Stanley karika finaalseeria jätkub täna 4. mänguga ja seda pärast ühte üsna naljakat üksteise süüdistamist. P.K. Subbani sõnul olevat Sidney Crosby teda eelmises mängus halva hingeõhu pärast mõnitanud, aga Penguinsi kapten ütles, et vastane valetab.

(foto: cbc.ca)
3. mängu lõpus kukkus Subban nähtavasti hooplema enda poolt välja lubatud võiduga ja tema sõnul asuti siis kiirelt arutlema suuhügieeni üle.


"Ta ütles, et mu hingeõhk haiseb, mida ma ei mõistnud, kuna kasutan enne igat mängu Listerine'i," ütles Subban vahetult pärast matši. "Minu arvates lõhnas mu hingeõhk suurepäraselt. Aga päeva lõpuks oleme lihtsalt võiduga rahul ja liigume edasi."

Meeskonnakaaslase sõnu kinnitas Pekka Rinne, öeldes: "P.K. on klassiga tüüp. Ta kasutab alati hambaniiti."

Päev hiljem saadi Crosbylt kommentaar ja tema arvamus olukorrast oli sootuks teistsugune.

"Ta mõtles selle ise välja, ma ei öelnud midagi sellist," väitis Crosby. "Ta on tüüp, kellele meeldib tähelepanu. Kui ta tahab asju välja mõelda, siis mis ma saan parata?"

Loodetavasti jätkub värskelt sündinud rivaliteet mängulise poolega, mitte kõrvaliste sõnelemistega.

Kommentaarid