40-aastane Chara ei mõtle karjääri lõpetamisele

Kuna Jaromir Jagriga seoses on seisud jätkuvalt segased ning Shane Doan on ametlikult lõpetanud, siis on praeguse seisuga uut NHL-i hooaega alustamas kaks 40ndates meest. Matt Cullen ja Zdeno Chara. Viimane on öelnud, et see ei jää ka kindlasti tema viimaseks.

(foto: bostonglobe.com)
1997. aastal liigas debüteerinud Charal on tänaseks kirjas 1350 põhihooaja mängu. 11 aastat Boston Bruinsi kaptenina tegutsenud kaitsja ei plaani niipea pensionile jääda.

"Soovin kindlasti mängida edasi ka pärast seda hooaega," ütles Chara teisipäeval. "On raske öelda, millal soovin lõpetada. Osad panevad selle paika ja osad mitte. Mina soovin veel edasi mängida. Ma pole kunagi varjanud, kui palju ma armastan seda mängu. Tahan siia jääda ja mängimist jätkata."

Charal algab 2011. aastal sõlmitud 7-aastalise lepingu viimane hooaeg. Ta teatas juba eelmise hooaja lõpus oma soovist klubis jätkata, kuid lepingupakkumist pole seni hiiglasekasvu slovakile veel tulnud. Aga isegi kui Bruins temast enam huvitatud pole, siis võib päris kindel olla, et näeme ka edaspidi Charat vastaseid hirmutamas.

"Ma armastan seda mängu, kõike selle juures. Mulle meeldib enda ohverdamine ja treeningud. Selle juures on nii palju positiivseid asju. Oma vanuse juures vaatan, milleks ma veel suuteline olen ja naudin seda täiega. Tahan veelgi paremaks saada ja mängida nii kaua kui jaksan," lisas Chara, kellele kukub märtsis 41. eluaasta turjale.

NHL-i ajaloo pikim mängumees (206cm) alustab uut hooaega aasta pealt, mil ta jõudis 75 mänguga 28 punktini (9+19). Ta oli 23:20-ga ülekaalukalt meeskonna enim mänguaega teeninud mängija.

Kommentaarid