Leo Komarov peab hakkama oma visiiri uutmoodi kandma

NHL-i reeglite karmistamine tähendab muu hulgas seda, et Leo Komarov peab edaspidi mängima nii nagu ta pole seda kunagi teinud. Narvast pärit hokimees on kogu NHL-i karjääri jooksul omapäraselt kandnud kiivri visiiri veidi üles tõstetuna, aga see pole enam lubatud.

(foto: usa.vavel.com)
Komarovil paluti eilses Toronto Maple Leafsi mängus Ottawa Senatorsi vastu visiir madalamale lasta või see siis täielikult eemaldada. 30-aastane ründaja otsustas viimase variandi kasuks.


"Kohtunik ütles mulle, et reegleid on muudetud ja et ma pean seda all hoidma," kommenteeris Komarov juhtunut. "Ma ei näe läbi selle. Selle pärast olengi seda nii kandnud."

"Ma pole ennasttäis või midagi. Ma olen nii terve igaviku mänginud. Võtsin selle ära, aga ei tunne end niimoodi turvalisena. aeg näitab mis sellest teemast saab," lisas Komarov.

NHL-is peavad alates 2013. aastast kõik esimest hooaega liigas mängivad mehed visiiri kandma. Kokku kasutavad neid üle 90% mängijatest.

"Ütlesin talle, et tal on kodus noored lapsed ja silmad alles. Tõmba visiir alla ja harju sellega trennides ära," soovitab Leafsi peatreener Mike Babcock.

Üles tõstetud visiiriga Komarovil on NHL-is seni 253 mänguga kirjas 45 väravat ja 103 punkti. Alates uuest hooajast võib hakata pidama alla langetatud visiiriga arvestust.

Ümber peab õppima ka Pittsburgh Penguinsi Carl Hagelin, kellel sama harjumus.

Kommentaarid