Ovetškin leppis viimaks olümpiaotsusega

Tuntud olümpiamängude entusiast Aleksandr Ovetškin on tänaseks leppinud tõsiasjaga, et tuleval aastal ta Pyeongchangi ei sõida. Washington Capitalsi omanik Ted Leonsis lubavat oma kaptenil minna, aga kõigil rahvuskoondistel on keelatud kutsuda olümpiale NHL-i mehi.

(foto: cbc.ca)
Ovetškin, kelle ema Tatjana on korvpallis kahekordne olümpiavõitja, väljendas pikas teadaandes sügavat pettumust.

"Olümpiamängud on minu veres ja kõik teavad, kui palju ma oma riiki armastan. NHL-i mängijad on alates minu lapsepõlvest saadik ja ajast, mil NHL-is olen mänginud, olümpial osalenud. Me pole kunagi pidanud karjääri jooksul valima meie meeskonna ja riigi vahel. Ma armastan Capitalsi ja oma meeskonnakaaslasi sama palju, kui oma riiki ja tean, et teised NHL-i mängijad tunnevad samamoodi. Me ei peaks olema olukorras, kus oleme sunnitud valima."

"Olen väga pettunud, et ROK (Rahvusvaheline Olümpiakomitee), IIHF (Rahvusvaheline jäähokiliit) ja NHL on pannud minu ja teised NHL-i mängijad olukorda, mis tähendab, et osad maailma parimatest mängijatest ei saa võistelda olümpiamängudel. See ei ole ainult minu arvamus, sama meelt on kõik NHL-i mängijad, kes soovivad oma riigile kulla võita. Meie riikidel on nüüd keelatud kutsuda meid olümpiale mängima. Mina, minu meeskonnakaaslased ja teised mängijad, kes soovivad minna, kõik kaotame. Samuti kaotavad selle otsusega kõik jäähoki fännid. NHL-i mängijad olümpial on hea hoki jaoks ja hea olümpiamängude jaoks. See on nõme, et meid pole seal mängimas!"

Ovetškin on Venemaa koondises mänginud kolmel olümpial. Senine parim tulemus on 2006. aasta 4. koht. Ta jääb koos teistega ootama järgmist võimalust. Kuigi aastal 2022 on Ovetškin juba 36-aastane.

"Unistan jätkuvalt oma riigile olümpiakulla võitmisest. Loodan, et asjaolud muutuvad ja me kõik saame 2022. aastal uue võimaluse. Tähtis on meeles pidada, et lastel on palju unistusi. Pragusel ajal keskendun igal aastal oma teisele unistusele, milleks on Stanley karika võitmine. Olen elevil, et Washingtonis on treeninglaager alanud ning tühja jutu aeg on läbi. Peame lihtsalt väljakule minema ja selle ära tegema. Annan endast parima, et aidata meeskonnakaaslastel võita, nii nagu olen seda NHL-is mängides igal aastal teinud."

Kommentaarid