Blue Jacketsi peatreener: "Ma pole midagi sellist varem näinud."

Eelmise hooaja üllatusmeeskond Columbus Blue Jackets on pärast ilusat hooaja algust vajunud idakonverentsi tagumisse otsa. Seda suuresti tänu vigastustele, mis pidevalt meeskonna mängurütmi häirivad. Oma sõnade kohaselt pole midagi sellist varem näinud ka meeskonna peatreener Todd Richards.

(foto: Mark J. Terrill/Associated Press)
Jackets läks üleeilsele Ottawa Senatorsi vastu peetud mängule ilma põhiväravavahi Sergei Bobrovski ja mitmete ründemängijateta. Kohtumisest tuldi välja suure 2-5 kaotusega ja ilma oma põhikaitsja James Wisniewski ning teise kolmiku tsentri Artjom Anisimovita. Esimene murdis viimasel kolmandikul ühe oma sõrmedest ja teine sai vastase liiga jõulise tegutsemise järgselt peapõrutuse.

"Ma ei tea, kas ma olen hokijumalatele midagi teinud või on keegi teine millegagi hakkama saanud, aga ma pole midagi sellist varem näinud," rääkis 48-aastane peatreener pärast mängu. "Tundub, et igas kohtumises langeb keegi vigastusega auti."

Põhimõtteliselt on Richards hetkel ilma kahe kolmiku jagu ründajatest. Meeskond on viimasest viiest matšist kaotanud neli ja kõigis neis on endale lastud vähemalt kolm väravat. Seda enam on hirmutav Bobrovski ja Wisniewski puudumine.

Idakonverentsis edestatakse vaid kogu liiga peksupoisse Buffalo Sabresit ja Carolina Hurricanesi ning Florida Panthersit, kellel on kaks mängu vähem peetud.

Kommentaarid