Tomaš Hertl: "Üritan mängida Jagri moodi, kuna mul on sama suur tagumik."

New Jersey Prudential Centeris kohtuvad täna Tšehhi hoki langev ja tõusev täht. Jaromir Jagri Devils võõrustab Tomaš Hertli San Jose Sharksi. 20-aastane ründaja on enne kohtumist visanud õhku värvika lause, millega oma mängustiili kirjeldab.

(foto: AP Photo)
Hertl, kes peab Jagrit oma suurimaks iidoliks, üritab ka oma mängu Tšehhi legendi järgi vormida. "Ta meeldib mulle, kuna ta on suur ja tugev uisutaja. Ma püüdlen samasuguse mängustiili suunas, kuna mul on sama suur tagumik," märkis Hertl.

Aastal 1993, mil Hertl sündis, oli Jagril Pittsburgh Penguinsi särgis selja taga juba (väga edukaks kujunenud) karjääri esimesed kaks NHL-i hooaega. Eelmisel hooajal ookeani taga debüteerinud mees vaatab endiselt vanema kaasmaalase mängu suu ammuli. "Ta on hämmastav ja on suurepärane, et ta 42-aastaselt endiselt mängib. Mulle jätkuvalt meeldib tema mäng," rääkis Hertl.

Lisaks Jagrile kohtub Hertl Devilsiga mängides ka mitmete teiste kaasmaalastega - Patrik Eliaši, Marek Židlicky ja Martin Havlatiga. Kuigi viimase osalemine on küsimärgi all, sest mehe mokk tehti eelmises matšis korralikult lõhki.

Hertl on seni neljas mängus skoorinud kaks korda ja loodab tänasest matšist kindlasti lisa. Kohtumine algab meie aja järgi kell 2.


Kommentaarid