Milan Lucic vabandas oma käitumise pärast

Nädala sees Montreal Canadiensi ja Boston Bruinsi vahelisele matšile skandaalse lõpu korraldanud Milan Lucic on oma käitumise pärast vabandanud. Mängu lõpus karistuspingile siirdudes publikule nilbeid žeste teinud mees pidi oma käitumise pärast ka trahvi maksma.

(foto: Paul Chiasson/The Canadian Press)
Lucici kukkur kergenes 5000 dollari ehk veidi üle 3900 euro võrra. Mehel lõid lained pea kohal kokku pärast veidi enam kui minut enne kohtumise lõppu juhtunud intsidenti, kus ta Aleksei Jemelini seina sõitis. Kohtunikud saatsid ta kaheks minutiks karistust kandma, kuid mees ise selle otsusega nõus ei olnud. Sellel järgnesid need mitmetuhande dollarilised randmeliigutused:


"Ma ei ole uhke selle üle, mis ma tegin," tõdes Lucic, kes kohe pärast mängu keeldus olukorda kommenteerimast. "Ma tean, et Canadiensi fännid suudavad sulle mõnikord naha alla pugeda, aga nad on suurepärased fännid. Ma vabandan oma käitumise pärast ja kahetsen juhtunut."

Samas oli Bruinsi ründajal olukorra suhtes ka õigustus olemas. "Ma olen 100%-liselt tehtud otsuse suhtes vastupidisel arvamusel. Kui vastane keerab viimasel hetkel ära...meile isegi näidatakse videot aasta alguses, mis õpetab, et sellises olukorras on süüdi mees, kes viimasel hetkel ära keerab. Ma ei ole endiselt otsusega rahul," rääkis Lucic.

Lucic on kogunud endale tõelise paha poisi maine tänu mitmetele skandaalsetele vahejuhtumitele ja üleüldistele vastaste suhtes hoolimatust näitavatele võtetele.

Samas, kui uskuda Bruinsi peatreenerit Claude Julieni, siis on kurja fassaadi taga tegelikult igati armas ja sõbralik inimene. "Kõik, kes teavad Milanit teavad ka, et ta on väga hea inimene," ütles Julien viimast olukorda kommenteerides lisades, et 26-aastasele ründajale toob pahandusi kaela lihtsalt tema keevaverelisus.

Kommentaarid