Allkirjad paberil: Red Wings tutvustas Blashilli

Nagu pärast Mike Babcocki lahkumist arvata võis, siis tema mantlipärijaks on saanud Jeff Blashill. Detroit Red Wings edutab oma ajaloo 27. peatreeneriks mehe, kes eelnevatel aastel klubi AHL-i meeskonnaga väga edukat tööd teinud. Sama oodatakse temalt suure klubi juures.

(foto: detroithockeyacademy.com)
"Mõistan, et see on üks NHL-i ihaldusväärsemaid töökohti ja olen õnnega koos, et saan täna siin istuda," teatas Blashill teda tutvustaval pressikonverentsil.

41-aastase Detroidis sündinud ja kasvanud peatreeneriga tehti 4-aastane leping.

Kui Babcocki üheks lahkumise põhjuseks võis pidada Red Wingsi vananevat koosseisu, siis Blashill näeb asja teisest küljest: "Sellest grupist, kes meil siin on, õhkub iseloomu. Neid juhivad minu hinnangul spordimaailma kolm parimat võitjat - Z (Henrik Zetterberg), Pav (Pavel Datsjuk) ja Kronner (Niklas Kronwall).

Blashill asub meeskonda enda näo järgi vormima, kuid tundub, et suuri muudatusi ei ole tulemas. "Mul on enda moodi lähenemine ja koos sellega tulevad muutused," teatas Blashill, kes tänas Babcocki sõpruse ja mentorluse eest. "Olen kindel, et meie lähenemises on mitmeid sarnasusi. Ma juhendan laias laastus samamoodi nagu Babs (Babcock) seda tegi ja meie mängustill on sarnane, aga ma teen asju endamoodi."

Ülemineku perioodi vähendab kindlasti ka see, et suur osa Red Wingsi koosseisust on juba Blashilli käe alt AHL-is läbi käinud.

Red Wings asub järgmisel hooajal jahtima oma 25. järjestikust playoffide kohta.

Kommentaarid