Jack Eichel usub, et tema on drafti parim mängija

Kolme nädala pärast toimub tänavune draft ja ajal, mil kaks meeskonda jagelevad Stanley karika pärast, kulutavad aktiivselt konkurentsist langenud klubide uksi noormängijad, kes endast parimat muljet soovivad jätta. See on endaga kaasa toonud ka väikese skandaali.

(foto: sabrestop.blogsport.com)
Lugu sai alguse sellest, kui Buffalo Sabresi peamänedžer Tim Murray teatas ühes raadiointervjuus, et Jack Eichel olevat osapoolte vahelises vestluses ennast hinnanud Connor McDavidist paremaks mängijaks. See pani meedia kihama, aga tegelikkus oli muidugi veidi teistsugune.

"Olen oma võimetes üsna kindel," põhjendas Eichel. "Kõik teevad sellest suure asja, et ma midagi sellist ütlesin, aga ma ei võrrelnud ennast Connoriga või midagi sellist. Nentisin lihtsalt seda, et olen enda arvates drafti parim mängija."

Eichel oli ka üllatunud, et klubisisesed jutud üldse avalikkuse ette jõudsid.

McDavid ja Eichel on füüsiliste testide käigus esmakordselt nüüd ka omavahel kohtunud. "Meie vahel on olnud üsna hea rivaliteet," tunnistas McDavid. "Meid on pikka aega omavahel seotud, seega tekib tunne nagu ma tean teda juba. Ta on tore tüüp."

Seejuures on McDavid olnud Eicheliga samal lainel, tunnistades et temagi hindab end kõrgelt ja on enda arust drafti parim mees.

Tundub, et NHL on endale drafti kaudu saamas samasugust rivaalide paari nagu seda on Sidney Crosby ja Aleksandr Ovetškin. Kahju ainult, et Sabres ja Oilers erinevates konverentsides mängivad.

Kommentaarid