Lundqvist riskinuks edasi mängimisel tõsiste tagajärgedega

New York Rangers alustas perioodi, kus tuleb saada hakkama ilma Henrik Lundqvistita edukalt, kuid on selge, et oma esiväravavahist hakatakse suurt puudust tundma. Kaelavigastus jätab rootslase vähemalt kolmeks nädalaks väljakult eemale. Kuigi lugu võinuks lõppeda veel kurvemalt.

(foto: sportal.co.nz)
Lundqvist endis eile enne Rangersi kohtumist Dallas Starsiga pressikonverentsi, kus avaldas, et edasi mängimine võinuks kaasa tuua väga tõsised tagajärjed. Rootslasel diagnoositi veresoone venitus. "Kui ma mängiksin edasi, siis riskiksin tõsiselt insuldi saamisega," rääkis Lundqvist. "Seetõttu pean sellesse traumasse ettevaatlikusega suhtuma. Tegu ei ole valusa õla, küünarnuki või millegi sellisega."

Rangersi esiväravavaht vigastas ennast eelmisel nädalavahetusel. Kohtumises Carolina Hurricanesi vastu tabas teisel kolmandikul litter tema kõri piirkonda.


Pärast hirmutavat intsidenti mängis mees kohtumise lõpuni ja oli jääl ka meeskonna järgmises matšis, aga seejärel pandi ta siiski riiulile ära. "Ma ei mängi enne, kui olen selleks täielikult valmis ja see trauma mind enam ei häiri. Ma soovin paraneda 100%-liselt," tõdes Lundqvist.

Kolme nädala pärast vaadatakse vigastus taas üle. Lundqvist tunnistas, et loodab enne playoffide algust väljakule naasta. Seni peab Rangers lootma Cam Talbotile, kellega on kaotatud kaks järjestikust matši.

1 kommentaar:

  1. Anonüümne10.02.15, 14:35

    Väga uhke blogi! Vaadates kõiki neid ajaveebe, kus ma aeg-ajalt lugemas käin, siis see on raudselt kõige parem. Vähemalt minu silmadele. Lisaks veel uudiste sisu, millest peab kindlasti õppima. Endal mul jalgpalli teemaline veeb, mis keskendub meie A-koondisele (J jalgpallist). Selle lehe kõrval on mul veel palju arenguruumi ...

    VastaKustuta