Lightning külmutab oma ajaloo esimese numbri

Tuleva aasta 13. jaanuar läheb ajalukku kui päev, mil Tampa Bay Lightning esimest korda mõne mängija auks tema numbri külmutas. Seda tehakse 13 ja pool hooaega klubis veetnud ning mitmeid rekordeid püstitanud Martin St. Louis'i #26-ga.

(foto: tampabay.com)
St. Louis saabus vabaagendina Tampasse 2000. aasta suvel ja mängis end kiirelt meeskonna võtmefiguuride sekka. Kokku läks lõpuks kirja 972 mängu ja 953 punkti (365+588).


"Lightningu poolt minu numbri külmutamine on tohutu au ja soovin tänada (klubi omanikku) Jeff Vinikut ning kõiki teisi organisatsiooni liikmeid selle eest, et mind on otsustatud sedamoodi tunnustada," sõnas St. Louis uudist kommenteerides. "Mul on Tampa Bayga seoses mitmeid häid mälestusi, mille hulgas meie suurepärane Stanley karikavõit ning see päev saab minu ja mu pere jaoks olema ülimalt emotsionaalne."

"Olen õnnelik, et saan seda õhtut jagada Lightningu fännidega, kes on mind alati toetanud. Tampa Bay jääb alatiseks minu jaoks justkui koduks. Lisaks väärib märkimist, et see poleks olnud võimalik ilma mitmete suurepäraste meeskonnakaaslaste, personali ja treeneriteta ning tänan ka neid."

Klubi otsus on tekitanud Lightningu fännide seas vastakaid tundeid, kuna St. Louis lahkus meeskonnast 2014. aasta märtsis paraja skandaaliga, kui oli väidetavalt solvunud selle peale, et peamänedžer Steve Yzerman, kes oli samas ametis ka Kanada koondise juures, ei kaasanud teda esialgu Sotši olümpiamängude koosseisu.

13. jaanuaril on Lightningu vastaseks Columbus Blue Jackets, mida (vähemalt praegusel hetkel) tüürimas St. Louis & Co 2004. aastal karikavõiduni viinud John Tortorella.

Kommentaarid