Karjääri lõpetav Brodeur: "Lahkun mängust suur naeratus näol."

Teisipäeval läksid liikvele jutud, et Martin Brodeur on otsustanud oma mängijakarjääri lõpetada ja nüüd on legendaarne väravavaht seda ka ametlikult kinnitanud. New Jersey Devilsiga kolm Stanley karikat võitnud mees ootab põnevusega elu uut peatükki.

(foto: fivethirtyeight.com)
Brodeurist saab St. Louis Bluesi juures peamänedžeri Doug Armstrongi peanõunik. "Minu jaoks on tegu suurepärase päevaga," ütles Brodeur täna antud pressikonverentsil. "Olen elevil, et alustan oma hokikarjääris uut peatükki. Olen selle üle pikemat aega mõelnud. See on mängijaks olemisele kõige lähedasem amet ja minu jaoks suur väljakutse."

Enda sõnade kohaselt lükkas Brodeur suvel kõrvale mitu lepingu pakkumist, enne kui detsembris Bluesi rivistuses mängijakarjäärile ilusat lõppu hakkas otsima. Selleni tõukas ta see, kuidas asjad Devilsis lõppesid.

"Lahkun mängust suur naeratus näol ja ma ei usu, et ma oleksin seda pärast mullust hooaega saanud teha," ütles Brodeur, kes vajus Devilsis Cory Schneideri selja taha teiseks numbriks ning meeskond jäi teist aastat järjest playoffidest eemale.

Karjääri jooksul neli korda NHL-i aasta parima väravavahi tiitli pälvinud Brodeur kinnitas ühtlasi, et esialgu on Bluesiga käed löödud vaid hooaja lõpuni. Edasine tulevik on küsimärgi all. Küll aga teatas teisipäeval Devilsi peamänedžer Lou Lamoriello, et legend tuuakse kindlasti klubisse tagasi.

Pressikonverents lõppes humoorika vastusega küsimusele selle kohta, et kas 700 võiduni mitte jõudmine kripeldama ei jää. Brodeuri vastuseks oli: "691 pole ka paha. Kõik need tööseisakud rikkusid asja ära."

Kommentaarid