Mathieu Perreault oleks peaaegu ühele fännile miljon dollarit toonud

Mathieu Perreault'st sai läinud ööl Winnipeg Jetsi/Atlanta Trashersi ajaloos kolmas mängija, kes ühes kohtumises jõudnud nelja väravani. Tal läks selleks Florida Panthersi vastu vaja 36 ja pool minutit ehk veidi üle poole mängu. Rohkelt oli mänguaega, et otsida viiendat tabamust ja see oleks ka ühe õnneliku fänni miljoni dollari võrra rikkamaks teinud.

(foto: Jonathan Kozub/Getty Images)
Supermarketite kett Safeway on pannud käima kampaania, mille kohaselt on ühel kliendil võimalus võita miljon dollarit, kui üks mängija teeb mõnes kohtumises viis väravat. Algkooli direktor Gail McDonald oli see õnneseen, kelle nimi avakolmandikul juhusliku loterii käigus välja tõmmati.

"Mu ämm helistas mulle, et sellest teada anda, just siis kui minu nimi välja hõigati," märkis McDonald. "Seejärel hakkasin saama aina rohkem kõnesid, kui väravad järjepanu tulid. Mu vend helistas ja paljud inimesed töö juurest samuti ning isegi inimesed, keda ma ei tunnegi."

Kui Perreault oleks viienda väravani jõudnud, siis pidanuks McDonald miljoni võitmiseks vastama vaid ühele osavusküsimusele. Ja ega see viies polnudki kaugel. Kuna mäng oli viimaseks kolmandikuks juba otsustatud, siis Perreault enam väga palju mänguaega ei saanud, aga sellegipoolest oli tal üks kuldne võimalus viienda kirja saamiseks.


Perreault tunnistas pärast matši, et temal polnud Safeway kampaaniast õrna aimugi ja nii ei tulnud ka nelja väravaga lõppenud mängust täielikku rahulolu. "Soovin, et oleksin sellest teadnud," ütles suvel vabaagendina Jetsi siirdunud ründaja. "Anna andeks, Gail!"

Kommentaarid