Shane Doan vihjas klubivahetusele

Tuntud ühe klubi mees Shane Doan on oma nime taas kuulujuttudest leidnud. Oktoobris 40-aastaseks saanud ründaja märkis suvel uut lepingut allkirjastades, et kavatseb Arizona Coyotesi karikavõiduni aidata, ent täielikku "ei"-sõna pole ta klubivahetusele öelnud.

(foto: Amy Irvin/The Hockey Writers)
Doaniga seotud jutud läksid liikvele nädalavahetusel. Nende kohaselt oleks ta valmis ülipika sideme Coyotesiga katkestama, kui tekib võimalus siirduda mõne karikanõudleja ridadesse.

"Ma räägiksin sellest oma perekonnaga ja teeksin otsuse, kui see teema üles kerkiks, aga see peaks olema ideaalne ja praegu on kõigi asjade ideaalselt paigale loksumine keeruline," vastas Doan kuulujuttude kohta. "Kõik peaks olema täiesti ideaalne ja seda ei juhtu spordis tihti."

Doani sõnul ei ole klubivahetuse jutud tema poolelt tulnud, aga sellega seoses pole ta ust täielikult sulgenud. "Olen aastaga seoses frustreeritud, kuna me ei ole võitmas, mis on alati raske," lisas ta. "Ma pole neile - mänedžmendile - midagi öelnud, aga ma pole ka kunagi öelnud, et ma poleks nõus (klubivahetusega)."

Mullu väravate osas 28-ga ühe karjääri parima aasta teinud Doan on tänavu 43 mängu jooksul lambi põlema pannud vaid neli korda. Punkte on kokku ainult 12.

Coyotes edestab läänekonverentsis vaid Colorado Avalanche'i. Playoffid on 16 silma kaugusel.

Kommentaarid