Randy Carlyle soovib treenerikarjääri jätkata

Randy Carlyle, kes hooaja keskel Toronto Maple Leafsi poolt vallandati, on viimased kuud nautinud California päikese all peesitamist. Anaheim Ducksi 2007. aastal Stanley karikani viinud peatreeneril on San Diegos suvekodu. Seal ootab ta oma võimalust jätkata treenerikarjääri.

(foto: Roberto Mayer/USA TODAY Sports)
"Olen valmis taas treenerina töötama," tunnistas 59-aastane kanadalane nädalavahetusel antud intervjuus. "Olen valmis kohe praegu treenerina töötama. Ma armastan seda ametit."

Riburada pidi on erinevad peatreeneri toolid pärast põhiturniiri lõppu hakanud vabanema ja võib kindel olla, et treenerina 364 võitu kogunud Carlyle mahub nii mõnegi klubi vaatevälja. Kuigi endine kaitsemängija, kes korra valitud kogu liiga parimaks sinise joone meheks, ei ole valmis igat tööotsa vastu võtma.

"Ma arvan, et kõige olulisem on töötada inimestega, kellega jagad sama visiooni. Tähtis on vaadata, kellega sa koos töötad ja millise hokiklubiga on tegu," märkis Carlyle. "Kui sind ümbritsevad head inimesed, siis on sul võimalus edu saavutada. NHL-is ei ole lihtne võita."

Arvestades sidet Californiaga võiks Carlyle'ile endale olla kõige meelepärasem saada San Jose Sharksi uueks bossiks. Kuigi playoffide lõpuks on sihtkohtade valik kindlasti suurenenud. Seniks naudib mees Ducksi kodumängude külastamist ning televiisorist kohtumiste jälgimist.

"Ma olen treener ja ma tahan taas treenerina töötada. See on minu kutsumus. Iga päev kell neli pärastlõunal pean naisega teleripuldi pärast kaklema, sest tahan idaranniku mänge näha," ütles Carlyle. "Tahan olla hokiga seotud. See teeb minust selle inimese, kes ma olen,"

Kommentaarid