Burmistrov on Winnipegis taas rahulolematu

2013. aastal toonase Winnipeg Jetsi peatreeneri Claude Noeli peale solvunud ja KHL-i pagenud, ent seejärel kaks hooaega hiljem NHL-i naasnud Aleksandr Burmistrov on alguspunktis tagasi. 25-aastane venelane on taas eluga Winnipegis rahulolematu.

(foto: Getty Images)
Eelmisel hooajal vaid ühest kohtumisest puudunud ründaja on tänavu vahele jätnud juba 12 kohtumist ja seda mitte kehva tervise tõttu. Peatreener Paul Maurice ei pane teda lihtsalt väljakule.

"Tunnen end suurepäraselt ja näen kõvasti vaeva," kommenteeris Burmistrov esmaspäeval seisu. "On raske, kuna ma ei tea, miks ma ei mängi. Ma pole treeneriga kordagi vestelnud, seega pole ta mulle kunagi öelnud, miks ma ei mängi."

2010. aasta drafti avaringi valik käis viimati jääl 6. detsembril, mil teenis Detroit Red Wingsi vastu 3-4 karistusvisetega tulnud kaotuses usaldust vähem kui viie minuti jagu ja lõpetas -2'ga. Kokku on ta viimase 13 mängu jooksul vaid kolm korda koosseisu mahtunud.

Mullu seitsme värava ja 21 punktiga lõpetanud mehel on tänavu 23 matšiga kirjas kaks söödupunkti. Hooaja omamoodi tipphetkeks võib pidada ühte humoorikat lahtiviset novembri algusest.


Huvitaval kombel on Maurice öelnud, et venelasega on igapäevaselt kõneletud. "Meil mõlemal on päris selge arusaam tema olukorrast," lisas ta.

Kisub kangest sinnapoole, et ligi 300 mänguga karjäär Jetsis on Burmistrovil lõppemas. Temast saab tuleval suvel piiratud vabaagent, seega pole välistatud ka uuesti kodumaale minemine.

Kommentaarid