John Scott lõpetas ametlikult karjääri

Mullu ootamatult üheks hooajaks täheks kujunenud John Scott on alates eilsest endine jäähokimängija. 2016. aasta Tähtede mängu MVP lõpetas ametlikult karjääri. 286 põhihooaja mängu peale jäid lõppnumbriteks viis väravat, 11 punkti ja 544 karistusminutit.

(foto: Frederick Breedon/Getty Images)
Kokku seitset erinevat klubi esindanud Scott andis oma lõpetamisest teada The Players Tribune väljaande kaudu.

"Tegu on olnud ühe ülivägeva teekonnaga. Kuid nüüd olen selle lõpetanud. Alates tänasest olen ma ametlikult karjääri lõpetanud," kirjutas Scott, meenutades oma karjääri ja kirjeldades eelmise hooaja harukordset lugu.

Mehaanikainseneriks õppinud mees on nüüdsest ametis nelja tütre isana.

Scott lisas: "Ma tegin viis väravat, sain neli last ja nautisin aastate jooksul veedetud aega. Enda arvestuse kohaselt oli mul NHL-is vaid 43 kaklust. Minu tagasihoidliku hinnangu kohaselt kaotasin puhtalt vaid ühe. Palju õnne, Justin Johnson, sa tabasid mind vasakhaagiga. Mis ma oskan öelda? Hästi tehtud!"

"Kas ma võiksin aga teha veel viimase ülestunnistuse? Ma ei hooli sellest, kuidas inimesed mind hokimängijana mäletavad, aga palun pidage meeles üht - mulle ei meeldinud kakelda. Kakluse 30 sekundi ajal polnud hullu. Andrenaliin võtab võimust ja sedavõrd kõrgel tasemel heitlemine on tegelikult nauditav. Probleemiks on kogu ootus, mis eelneb sellele, mil viskad kindad käest koos ühe teise väga andeka indiviidiga, kes võib sulle haiget teha. Just ootus ajab hulluks. See ei mõju psüühikale hästi, eriti kui sul on perekond."

Lõbusat ja ka mõtlemapanevat lahkumislugu saab täies mahus lugeda SIIT.

Karjääri lõpuks on Scottil valminud ka juba memuaaride raamat, mis ilmub 27. detsembril.

Kommentaarid