Patrick Kane on puhas poiss

Eile hilisõhtul pandi punkt Patrick Kane'i suvisele skandaalile. Ametivõimud teatasid, et uurimine on lõppenud ning Chicago Blackhawksi superstaar ei pea vägistamissüüdistusega kohtu ette minema. Erie maakonna ringkonnaprokurör Frank Sedita avaldas sellega seoses põhjaliku teadaande.

(foto: foxsports.com)
Sedita avalduse põhipunktideks on:

  • Kaebuse esitaja ja teiste tunnistajate ütlustes on märkimisväärsed vastuolud
  • DNA analüüsi tulemused ei anna võimaliku vägistamise suhtes mitte mingisugust kinnitust
  • Asitõendid ja kohtuekspertiis kipuvad vastuollu kaebaja väitega, et ta vägistati Kane'i voodis
  • Kuigi Kane on kasutanud oma põhiseaduslikku õigust vaikida (mis keelab õiguskaitseorganitel tema küsitlemise), pole ta teadaolevalt teinud inkrimineerivaid avaldusi, ega näidanud oma käitumisega, et ta oleks süüdi.

Samuti mainis Sedita, et 21-aastane kaebaja on loobunud oma süüdistusest.

Kane teatas enda avalduses: "Olen korduvalt öelnud, et ma pole midagi valesti teinud. Olen austanud menetlusprotsessi ja olen rõõmus, et see juhtum on nüüd lahenduse saanud ning mul pole selle osas rohkem midagi lisada."

Kommentaarid