Matt Carle pakkis asjad kokku

Kümme hooaega tagasi Mike Smithi, Marc-Edouard Vlasici, Jevgeni Malkini, Jordan Staali ja Paul Stastnyga NHL-i parimate uustulnukate meeskonna moodustanud Matt Carle on 32-aastaselt teatanud karjääri lõpetamisest. Suvel Nashville Predatorsiga aastase lepingu teinud ameeriklane palus sel nädalal selle katkestada.

(foto: nhlpa.com)
Varem San Jose Sharksi, Philadelphia Flyersit ja Tampa Bay Lightningut esindanud kaitsja tegi Predatorsi särgis kaasa vaid kuus mängu, mille jooksul jõudis ühe söödupunktini. Viimane kohtumine oli aga juba kuu aega tagasi, 26. oktoobril.

"On olnud suureks auks mängida NHL-is ja seda 12 hooaja jooksul nelja suurepärase organisatsiooni heaks. Nüüd olen otsustanud karjääri NHL-i mängijana lõpetada," teatas Carle. "Soovin tänada San Jose Sharksi, Philadelphia Flyersit, Tampa Bay Lightningut ja Nashville Predatorsi võimaluse eest mängida nende organisatsioonis. Samuti soovin nende toetuse eest tänada kõiki fänne, keda olen karjäär jooksul kohanud. Kõige tähtsamana tahan aga tänada oma perekonda kõigi ohverduste eest, mis nad minu karjääri heaks on teinud. Mu vanemad, vennad ja abikaasa Clancey lubasid mul keskenduda maailma parimas liigas maailma parima spordiga tegelemisele ja jään selle eest alatiseks tänulikuks."

Carle lõpetas karjääri pärast 730 põhihooaja mängu, mille jooksul jõudis ta 45 värava ja 283 punktini. Profikarjääri jääb meenutama ka 2013. aasta MM-i pronksmedal.

Kommentaarid