Trouba plaanib paigale jääda

Näib, et Jacob Troubaga siiski ei lähe nii nagu viis aastat tagasi Kyle Turrisega. Eile Winnipeg Jetsiga uue lepingu teinud kaitsja on klubivahetuse soovist loobunud ja plaanib paigale jääda. Sarnaselt eelmise hooaja Jonathan Drouini juhtumile on kõik eelnev unustatud.

(foto: shanaplandebate.com)
"Olen end kaheks aastaks pühendanud," ütles Trouba uue lepingu kohta. "Pärast paberile allkirja panemist muutub minu arvates kõik. Olen nüüd osa meeskonnast ja teen järgmise kahe aasta jooksul kõike, mida minult nõutakse."

Trouba lahkumissoovi põhjuseks oli eelistus mängida parempoolse kaitsjana. Nüüd saab ta seda ka teha, kuna Tyler Myers on alakeha vigastusega audis. Kuid ka pärast Myersi naasmist on Trouba valmis meeskonda aitama. Ja seda ükskõik, mis positsioonil.

"Soovin hokit mängida. Olen hokimängija ja ülimalt rõõmus, et olen tagasi riietusruumis ja hokit mängimas," lisas Trouba. "Arvan, et NHL-is mängimisest unistab iga hokimees ning mul on selleks võimalus."


Peatreener Paul Maurice on teatanud, et plaanib 2012. aasta drafti 9. valikut kasutada nii paremal kui vasakul. Hooaja debüüt tuleb eeldatavasti neljapäeval Arizona Coyotesi vastu.

Kommentaarid