Canadiensi halb algus ei lase Paciorettyl magada

Montreal Canadiens on viimastel aastatel jäänud silma meeskonnana, kes suurepäraselt hooaega alustab, aga tänavu on läinud hoopis vastupidiselt. Seitsmest mängust kogutud kolm punkti jätab meeskonna idakonverentsi viimaseks. Algus on nii halb, et Max Pacioretty ei saa isegi magada. Kapten võtab kogu vastutuse enda peale.

(foto: radio-canada.ca)
Pacioretty tegi kohe hooaja avamängus oma esimese värava ja alustati kenasti, kui Buffalo Sabres karistusvisetega 3-2 alistati, ent 28-aastane jänki on pärast seda nulli peal ning meeskond tervikuna kohutav.

"See on suureks väljakutseks...kuidas ma ütlen meeskonnakaaslastele, et peame paremad olla, kui mina olen jääl kõige halvem," on Pacioretty enne tänast matši Anaheim Ducksi vastu öelnud. "See hoiab mind öösiti üleval. Eksite, kui arvate, et ma ei hooli meeskonna käekäigust üldse. Ütleksin, et mõtlen ja hoolin isegi liiga palju."

Pacioretty on neli järjestikust vähemalt 30 väravaga hooaega teinud, kuid praeguse mänguvormi juures on ta sellest väga kaugele jäämas. Kuna viskekäsi on roostes ka paljudel teistel meestel, siis on Canadiens seni keskmiselt skoorinud vaid 1.43 väravat mängus.

"Olen oma mängu pärast mures, sest tean, et olen meeskonnale abiks väravate tegemise ja ründemänguga ja tean, et praegu asjad lihtsalt ei suju ning võtan täieliku vastutuse selle eest. Ent mitte keegi teine ei aita mind ega meeskonda sellest seisust välja. Pean seda ise tegema ja peame seda meeskonnana tegema, " lisas Pacioretty.

Claude Julieni meeskonda võib halva seeria jooksul lohutada fakt, et kehv resultatiivsus ei jää võimaluste puudumise taha. Seni on keskmiselt tehtud 36.6 pealeviset mängus, mis liiga paremuselt neljas näitaja. Tulemusi aitaks parandada parem litriõnn. Seni on tehtud väravateks vaid 3.9% oma pealevisetest. Liiga keskmine näitaja on 9.5%. Selles arvestuses eelviimast kohta hoidev Edmonton Oilers on paugutanud 5.2%-ga.

Kommentaarid