Duchene ei võta Forsbergi sõnu isiklikult

Matt Duchene jätkab vaatamata kõigele, mis tema ümber käib, rahulikult ja ka edukalt edasi mängimist. Colorado Avalanche'i ründaja jõudis esmaspäeval Boston Bruinsi vastu oma hooaja kolmanda punktini. Seda pärast klubi legendi Peter Forsbergi teravat sõnavõttu. Ent 26-aastane ründaja ei võta rootslase poolt öeldut isiklikult.

(foto: awinninghabit.com)
"Ma ei usu, et see oli isikliku rünnakuna mõeldud," tõdes Duchene eile pärast 4-0 võitu. "Meil on temaga suurepärane omavaheline suhe. Seega ei võta ma seda isiklikult. Arvan, et ta lihtsalt kommenteeris olukorda. Tõlkes võib palju kaduma minna."

Duchene, kes Forsbergiga Colorados ka põgusalt koos mänginud, hindab kahekordset karikavõitjat väga kõrgelt.

"Ta oli üles kasvades minu iidol," tunnistas Duchene. "Imetlen ja austan teda mängija ning inimesena jätkuvalt sama palju. Lapsena jumaldasin teda."

Enne Bostonis peetud mängu ütles oma sõna sekka ka Avalanche'i peatreener Jared Bednar.

"Ma ei nõustu sellega," ütles Bednar Forsbergi sõnade kohta. "Kellelgi, kes riietusruumi ei kuulu, on keeruline sellega seoses hinnanguid jagada. Need tüübid on pikka aega koos olnud ja keskendume lihtsalt mängude võitmisele ning temal (Duchene'il) on selles suur osa."

Peatreeneril jagub Duchene'ile vaid kiidusõnu. "Arvan, et Matt on hetkel meie üks parim mängija, ta oli eelmises kohtumises vaieldamatult meie parim ründaja, seega ütleksin, et mulle meeldib see, kuidas me olukorraga tegeleme," ütles ta. "Mulle meeldib see, kuidas tema olukorras käitub. Ta on siin selleks, et mängida ja tema kolmik on olnud väga hea."

Avalanche'i järgmine kohtumine on homme samuti Bruinsiga. Ees ootab hooaja esimene kodumäng ja kahtlemata saab olema huvitav näha, kuidas kodupublik Duchene'i vastu võtab.

Kommentaarid