Justin Williams eelistas Washingtoni siirdumist Canadiensi poolt pakutud rahapatakale

Justin Williams jäi eile Washington Capitalsi ridades Montreal Canadiensi vastu haledaks kaotajaks, ent üldisemas plaanis on 2014. aasta playoffide MVP siiski suur võitja. Williams tunnistas, et eelistas suvel vabaagendina Washingtoni siirdumist just Canadiensile, kes olevat teinud talle väga priske pakkumise.

(foto: Getty Images)
"Canadiens tegi mulle hea pakkumise," ütles Williams enne eilset mängu. "Pakkumine oli väga hea, aga küsimus polnud rahas. Mul ei ole täna mitte mingisuguseid kahetsusi. Olen rõõmus, et Washingtoni otsustasin tulla."

34-aastane ründaja on oma elu pealinnas tõepoolest nautimas. 59 mänguga on juba kirjas rohkem punkte (42), kui kogu mulluse hooajaga kokku (41). Tema +21 näitaja on kogu liiga peale paremuselt kuues.

"Capitalsiga liitumine oli minu jaoks intrigeeriv, kuna teadsin, et mul tekib võimalus mängida ääreründajana Nicklas Bäckströmi või Jevgeni Kuznetsovi kõrval või siis Aleksandr Ovetškiniga teises ääres. See pole üldse paha," tunnistas Williams.

Ühtlasi täitus nii 8-aastase poja Jaxsoni unistus, kes olevat suvel öelnud, et kui LA-st lahkutakse, siis võiks parim sihtkoht olla just Washington, kuna seal mängib Ovetškin, kes on maailma parim.

Williams on pealinnas jahtimas oma neljandat Stanley karikavõitu: "Sellel meeskonnal on mitmed koostisosad, mida on vaja playoffides kaugele liikumiseks, aga eks me näeme, kuidas läheb. Põhiturniirist on veel üle 20 kohtumise minna. Soovime juunis hokit mängida ja me ei hakka valetama - eesmärgiks on Stanley karika võitmine."

Kommentaarid